• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ankan80

hehe...glädjedödare till föräldrar....fick också höra det

Hvidbrud skrev 2009-02-12 14:11:14 följande:
    Ja och man mådde jätte illa om man åt en hel. En dag berättade mn mamma att det var självdöda djur i sega råttor. Då slutade jag tycka om dem...
  • Ankan80

Lyllos dig...så man ville ha juuuu

Ninnispinnis skrev 2009-02-12 14:11:27 följande:
    Jag vann en sån en gång... Kommer inte ihåg vart, men den var säkert 30 cm lång. Jag sparade den ett tag och gav den till min godisgrisbror
  • Troll1

Haha, min 10-åring påminner alltid mig när JAG står vid godisavdelningen att det MINSANN är löss i allt rött godis. OCH gelatinet ska vi bara inte prata om....

• Ninnispinnis

Förresten så blir jag ganska nostalgisk av Troll1´s penntroll också!

• Troll1
    Ninnispinnis skrev 2009-02-12 15:00:21 följande:
    Förresten så blir jag ganska nostalgisk av Troll1´s penntroll också!
    Hihi, jag med! De luktade så gott...mmmm
  • ingenjörsbruden

*ASG*
    Ankis: Sorry...jag spurtar lite ibland o sen segar jag efter
    Skrev helt fel innan...jag är i 10+0 = v11 i dag det lite tankefel förra gången...var i v 10 så det skulle vara 9+6 igår....jag/vi är klart sist!

De där med att kunna känna livmodern...beror visst på hur den är vinklad......

Weise är def morfarvarning!

• Ankan80

Ok...för jag har kännt mig lite förrvirrad. Tänk att något är nog rätt, men vilket

ingenjörsbruden skrev 2009-02-12 15:24:14 följande:
    *ASG*Ankis: Sorry...jag spurtar lite ibland o sen segar jag efter Skrev helt fel innan...jag är i 10+0 = v11 i dag det lite tankefel förra gången...var i v 10 så det skulle vara 9+6 igår....jag/vi är klart sist! De där med att kunna känna livmodern...beror visst på hur den är vinklad......Weise är def morfarvarning!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4