Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
På tal om Boy George så lurade min mamma i mig att han och Thomas Dileva var samma person!?
Hon hade nog förväxlat det hela, men jag trodde det jättelänge. Fick inte ihop det för så lika är de ju inte...
Va?! Den här tråden blir bara konstigare och konstigare...
Hehe....ja, eller hur...knasigt är det
...glömde skriva innan...jag kan inte känna min livmoder än...
Så är vi inte OT HELA tiden!
Jag trycker lite varje dag, men kan som sagt inte heller känna nåt. Ibland tror jag att jag hittat, men då är det bara magmusklerna....Rätt så stora va.....=not!
Ni är ju bara för góa alltså!
Jag tycker förövrigt det är gött att vi är lite OT just nu. ALLA och jag menar ALLA pratar bebis och barn i min omgivning just nu (ok erkänner att det är en liiiten överdrift). Jag håller på att bli helt spritt språngande galen på allt barnsnack!
Apropå bebisar så var min mamma och kollade på schäfervalpar igår!!! IIIIhhhhhhh! Såg massa bilder, FÖRSTÅR ni hur sööööt de var?!?!
Vill ha bebis, valp och massa små söta kattungar NU!
(Jag vet, man skulle ångra sig snabbt om man fick allt det på halsen :P)
Föresten visste ni om att det är ett hormon som utsöndras i människans hjärna när man ser bebisar som gör att man börjar pluttinutta och göra om rösten?
Jag insåg att det är nog sant när jag såg en jätteliten diskborste på IKEA och tyckte att, Nej guuud va söt! Sån måste vi haaa!! *joller joller*
Man kanske kan bli knäpp av bebislängtan?
Nu har jag varit hos min massör. Hon konstaterade bland en del annat att jag har blivit tjockare...Så, nu får det fasen vara nog med smågodis och så, UT och stava igen ska jag nu!!!
Nå, min axel och arm och hela restebn av ryggen och sätesmusklernaoch allt är visst så stela att hon blev helt slut, massören. Hon sa"fast det visste jag ju, när det var du som sms, att då är det allvar..."
Jag har nog sabbat alla chanserna till bebis helt själv och utan att veta det, för jag har ätit Ipren eller Ibumetin ganska mycket under särklilt förra året, då jag bla fick operera ut flera tänder... Visste jag inte att det var förbjudet!
Oj oj, är du en sån klient! Du, lite sträckövningar efter din stavgång låter som ett bra koncept för din axel och arm och resten av ryggen.
Passionsblomman: Såja, upp med hakan! Det är inte förbjudet, men läs här: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19820429000096&DocTypeID=7&UserTypeID=2 Å andra sidan så blev jag gravid med min lilla "trots" flitigt intag av dem. (Då åt jag i perioder även 600 mg) Jag slutade såklart med Ibumetin NÄR jag blev gravid. Men det är bra att veta vad det står om dem på FASS.
Hur känns det nu?