• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • lanovia 08

Ok, kanske beror det på att jag i mitten av 80-talet, lekte med dockor och tittade på bolibompa. Fast Ankan har ju sett det och vi är lika gamla om jag inte är ute o cyklar....

Vad nyfiken jag blir nu o jag som inte kan titta på youtube här på jobbet. Får försöka komma ihåg det hemma ikväll.

Lemonita skrev 2009-02-12 10:13:40 följande:
    Hur kan man ha missat V?? Beror i och för sig lite på ålder också. Vi gamlingar känner till den, gick på mitten av 80-talet. Sen beror det nog lite på smak, men vem gillar inte en serie med en massa förklädda ödlor? Hur spännande som helst.lanovia 08 skrev 2009-02-12 10:09:22 följande:
  • Ankan80

Jag tror jag såg någon repris....för när man är 4-5 år kommer man inte ihåg så mycket
    tror tom det var från video för vi såg det hos brorsans kompis
    lanovia 08 skrev 2009-02-12 12:00:29 följande:

Ok, kanske beror det på att jag i mitten av 80-talet, lekte med dockor och tittade på bolibompa. Fast Ankan har ju sett det och vi är lika gamla om jag inte är ute o cyklar....Vad nyfiken jag blir nu o jag som inte kan titta på youtube här på jobbet. Får försöka komma ihåg det hemma ikväll.
  • passionsblomman

ÅH! Jag hade TOTALT glömt den där tvillingen!

Hörni, så här gick det nu alltså....
    ...bara för att jag skrev så mkt fel igår så Hvidis började prata om inre skåningar... Snacka om att dra iväg!

Hoppas ingen med förlossningsskräck och fobier kikar i den här tråden!

• Troll1

Nu känner jag mig stenålders här.... Hade kille då o allt.

Passionsblomman: Nej, jag har inte gått över tiden än. Lingonveckan kommer om en v tror jag.

• passionsblomman

Ja, men du sååååg den eller hur?

Troll1 skrev 2009-02-12 12:07:38 följande:
    Nu känner jag mig stenålders här.... Hade kille då o allt.
    Passionsblomman: Nej, jag har inte gått över tiden än. Lingonveckan kommer om en v tror jag.
  • Troll1

Jag tyckte den var kass. Jag minns däremot Star Trek som ngt RIKTIGT häftigt!

• Ankan80

mmmmmm...*smaskar på menthos fruit*

köpte 2 för säkerhets skull

• passionsblomman
    Star trek!

-Jag tror det får bli Menthos till lördagsgodis i helgen..FRUIT!!!
    Troll1 skrev 2009-02-12 12:16:12 följande:
    Jag tyckte den var kass. Jag minns däremot Star Trek som ngt RIKTIGT häftigt!
  • Ninnispinnis

Hmmmm... V...

passionsblomman skrev 2009-02-11 20:53:40 följande:
    Ja hörni, så länge ingen har en Alien så får vi visst vara glada verkar det!
  • passionsblomman

Ja jag VET! Allt är mitt fel!!!

Det kan inte hjälpas, jag är en sådan där som associerar (stava) vidare jämt och ständigt...

Men betänk vilken SLAGS förlossningsklipp vi i denna bebistråd tittar på idag!

Förreten så var inte Bolibompa uppfunnet än när jag var liten.
    Det hette Barnprogram och signaturen var "kom nu´rå -vaddå? barnprogram i TV2" Och så var det Barbapappa, Proffessor Balthasar och Manne för att inte ens nämna Vilse i pannkakan.

Jag älskade Barbapappa och Bamse!

Ninnispinnis skrev 2009-02-12 12:41:12 följande:
    Hmmmm... V...
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4