• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Lemonita

???? Vi diskuterade ju bara mentos.

• lanovia 08

Finns nog ingen kvar. När jag kollade för ett tag sedan hade tråden stängts ner för ett bra tag sedan. Tror ingen har startat en ny.
    Nu får jag nostalgiska vibbar varje gång jag ser September2009, känns som vi fast ändå inte. Make sense?

Ankan80 skrev 2009-02-11 13:56:00 följande:
    [citat]
    Hehe...ja, det stämmer Lanovia. Är det något liv i Septemberbrudartråden. Jag har totalt glömt bort den..lanovia
  • lanovia 08

Jag tror jag fått en engelskmat i mig idag. Ploppar meningar på engelska hela tiden.

Har förresten (appropå något helt annat) kommit på mig själv med att knappt tänka på bebis o ev graviditet de sista dagarna. I vanliga fall brukar jag vara nära tålamodets bristningsgräns mellan ÄL o BIM. Har ikväll umgåtts med 2 gravida utan att få totalångest. *ler stolt*

Fick känna på den enas mage, bebisen sparkade: Gud så häftigt!

• Ninnispinnis

Duktig Lanovia! *klappar på axeln* Men du, den där engelskmaten låter inte så god

Ingenjören, gick den reklamen i pryda Sverige??

Gillar inte mentos, varken mint, fruit eller något annat

• Ninnispinnis

Jag misstänkte det

Detta är ju oroväckande i bäbistråden:
    Passionsblomman har en skåning i sig, Hvidis en turk och du en engelsman... Vad kommer härnäst? Att jag har en inneboende norrman?

lanovia 08 skrev 2009-02-11 20:10:54 följande:

Hehe engelskman menade jag!
  • passionsblomman

Usch det tror jag kyyyyler...

Kommer icke på fråga! jag är en frusen flicka som det är tack så mycket.

Ja hörni, så länge ingen har en Alien så får vi visst vara glada verkar det!

Troll1 skrev 2009-02-11 18:49:18 följande:
    ....men det kanske din man gör?!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-11 17:24:06 följande:
    Kommer i mitt LIV aldrig att smaka en mint-menthos efter denna information!
    *ASG* Tänkte till att den skulle fastna! *förlåt! *

Ninnis: Nää...har svårt att tro att den visats här!! Men vilka DISKUSSIONER det hade utbrutit!!!! hahahha
    ...det kan hända att jag sett den på nätet....det är alldeles förlänge sen!

lanovia: *gör vågen för att du var så duktig o inte fick panik*

*fårkollasåattjaginteharenkonstigmanimig........kollarfebriltiallavinklarovrår.....näpp...menharjagtursåharjagentvättäktaskåningimigomenstund*

På tal om aliens.....någon som såg "V" när den gick?
    En höggravid kompis till syrran tittade på den serien....där var visst någon människo-kvinna som hade sex med en av aliensen....sen födde hon ett vackert barn....som räckte ut en jättelång ormtunga.... Syrrans kompis hade STORA problem vid förlossningen o var JÄTTERÄDD att ormtungan skulle dyka upp.... *hahahaha*

Tror att en riktig "heting" hade passat passionsblomman....Antonio Banderas kanske?!
  • passionsblomman

...eller Johnny Depp...

...eller Orlaaaaando...

Herregud, lugna ner mig kvinna!

Javisst såg jag "V"- och glömmer ALDRIG den sista scenen på det avsnittet, när nyfödda bebin räckte ut ödletungan!
    Hela familjen SKREK framför helgunderhållningen!

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4