• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ankan80

Hihi...va sött!

passionsblomman skrev 2009-02-03 08:34:18 följande:
    Morning ladies!Igår ritade min son en tackning. Han skulle visa lite nya gubbar han lärt sig. Smileysar sa han. Okej.I vanlig ordning ritar han sig själv, pappa och mig......och en liten liten plutt som han stod och höll i handen.-Vem är det där då?-Jooo, det är IFALL vi får något fler barn så jag blir en storebror!Är han inte rätt söt min lilla stora pojke?
  • passionsblomman

Ja, han är rätt gullig ibland.
    Jag är övertygad om att han skulle bli den allra mest omsorgsfulla storebrorsan som funits!

Men han har beställt en bror, så det föreligger risk för ett visst mått av besvikelse, om det skulle bli en syster.
    Tjejer står inte sådär jättehögt i kurs för närvarande...

• Ninnispinnis

Nååååhhhh!

Morning ladies!Igår ritade min son en tackning. Han skulle visa lite nya gubbar han lärt sig. Smileysar sa han. Okej.I vanlig ordning ritar han sig själv, pappa och mig......och en liten liten plutt som han stod och höll i handen.-Vem är det där då?-Jooo, det är IFALL vi får något fler barn så jag blir en storebror!Är han inte rätt söt min lilla stora pojke?
  • Ore
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-03 08:25:49 följande:
    Men nu vill jag höra hur det går för alla som väntar på ÄL och eller BIM.....hur går det?
    Jag är mitt emellan ÄL och BIM, enligt mina beräkningar. BIM typ 9-10/2 alltså... Och jag har vääldigt positiva känslor kring det hela, men försöker dämpa dem så att jag inte ska bli besviken.
  • Ore
    Sååå sött!
  • ingenjörsbruden
    Ore skrev 2009-02-03 09:40:51 följande:
    Jag är mitt emellan ÄL och BIM, enligt mina beräkningar. BIM typ 9-10/2 alltså... Och jag har vääldigt positiva känslor kring det hela, men försöker dämpa dem så att jag inte ska bli besviken.
    Positiva känslor är väl bra.....men det där stackars hoppet kan vara förrädiskt....

Håller tummen bamsehårt!
  • Hvidbrud

Ore: Håller också tummarna! Jättehårt!! Och kryssar dem samtidigt!

Vilken härlig son du har passionsblomman, så GULLIGT!

Min mans mamma åt också citroner somm om det var godis... Jag gillar det bittra i grapefruiten. Råkade köpa sweetie i stället häromdagen. Snacka om besvikelse... (men jag åt dem ändå!)

Har precis fått kaffe! Försöker undvika der så mycket som möjligt, men när man har ett inre tillstånd som en hormonpöl är kaffe den enda medicinen. Kaffe är en gåva från gudarna!

• passionsblomman
    KAFFE

Det måste man ha!
    Hvidbrud skrev 2009-02-03 10:59:34 följande:
    Ore: Håller också tummarna! Jättehårt!! Och kryssar dem samtidigt!Vilken härlig son du har passionsblomman, så GULLIGT!Min mans mamma åt också citroner somm om det var godis... Jag gillar det bittra i grapefruiten. Råkade köpa sweetie i stället häromdagen. Snacka om besvikelse... (men jag åt dem ändå!)Har precis fått kaffe! Försöker undvika der så mycket som möjligt, men när man har ett inre tillstånd som en hormonpöl är kaffe den enda medicinen. Kaffe är en gåva från gudarna!
  • Ninnispinnis

Mmmmm, kaffe... Idag varvar jag med grönt te med ingefära, citron och honung i, skönt för halsen!

• Ankan80

Åhh...va tiden går sakta!!! jag vill ju se om det är något där inne!!!!

Nu börjar illamåendet avta så sakta. Känner mig inte bakis längre och har inga större smakförändringar...

Dock har jag andra symtom så jag känner mig inte så orolig....snart dags för spökveckorna....buh!

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4