Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Det måste man våga! Annars vnner vidrigheten!
Min största uppgift som mamma är att vara med och förbättra världen lite lite grann, genom att ge mitt barn nycklar nog att göra andra val än dina grannar gjort.
Kanske kommer du att bära en liten människa av stor betydelse närmast ditt hjärta! Martin Luther King, Moder Teresa och Mahatma Ghandi och alla de andra fantastiska människorna hade också en mamma!
Hon MÅSTE ha varit bra! Det är ju du också!
Man måste ta risken att förlora för att kunna älska!
Gåshuuuud!!!!! Heja Passionsblomman!
Nämen! Ojsan vad... Ja man kan ju nästan tro att ni är gravida tjejer!
*KRAMAR ALLA*
*jipppie*
*kraaaaamkalas*
*kraaaaaaaaam*
Haha vilket kramkalas det blev här :D
Jo det är klart du har rätt som vanligt passionsblomma :p
Det är nog mest i stundens hetta som man bara vill ge upp och acceptera att allt är hopplöst, men så är det ju inte i det stora hela.
Nån gång SKA jag ha barn.. ska bara "ha råd" och vara rygg i mig själv och livet först. Men guuud vad jag längtar efter en liten knodd *suck*
Dessutom blir det en dyr historia för en som är lesbisk, vill helst gå på en klinik i Danmark, även om det då kan krongla med föräldraledighet för M det första året... För gör jag det i Danmark kan man välja sk känd donator och då får barnet själv välja i mogen ålder om de vill eller inte vill ta kontakt med sin biologiska donator. Jag har visserligen alltid känt min pappa, men jag har aldrig haft en riktig pappa. Och på något sätt grämer det mig att mina barn heller aldrig kommer få det. Så jag vill i alla fall kunna ge dem ett namn och en person ifall de vill söka sina biologiska rötter...
Ja, nu svamlar jag iväg i tankar igen :) Bara för att det satt en bebis som var såååå söt nere på fiket på Ica Maxi när vi var där idag. Den jollra och kasta nappen i golvet och titta på mig med sina stooora blå ögon! Det räcker så tänker man bara ebis bebis bebis i dagar efteråt, haha