• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Hvidbrud

Häftigt!
    Men shiit! ska tuttarna bli ännustörre! Jag kan inte sova på magen l¨ngre ör att det gör ont som i helskotta. Och att ta av sig bhn är en mardröm!
    När jag slutade med ppiller skrumpnade de de in helt och nu håller jag på at spränga även den största bhn jag har... (får väl försöka hitta en H-skål nånstans...)

Ankan80 skrev 2009-01-30 11:10:18 följande:
    Kolla vad coolt !www.umm.edu/pregnancy/000088.htmHär kan man se exakt vad som händer v. för vecka i kroppen.
  • Ninnispinnis

Ja!

Hvidbrud skrev 2009-01-30 11:59:45 följande:
    Åh! Vill så gärna få svar om huset, men de skriver inte ens tillbaks! Ska man spamma dem...?
  • När2blir1

Är det bara jag som kommer att gifta mig när min bebis är 2månader? Känns som jag är detn enda när man kollar runt.. och mer än hälften tycker jag e helt galen som ska göra det så tätt efter Hmm är det verkligen så?

• Hvidbrud

Så spammar jag lite idag igen! Annonsen är ju fortfarande ute...

Ninnispinnis skrev 2009-01-30 12:06:05 följande:
    Ja!
  • Ninnispinnis

När2blir1, prova familjeliv, där är det säkert nån son är/har varit i din situation. Vet inte någon här som har gjort det... Men du är så klart välkommen att hänga här ändå!

• Ankan80

Man blir ju tokig på sånt! Har de ingen telefon?

Hvidbrud skrev 2009-01-30 12:10:56 följande:
    Så spammar jag lite idag igen! Annonsen är ju fortfarande ute...
  • ingenjörsbruden
    När2blir1 skrev 2009-01-30 12:07:20 följande:
    Är det bara jag som kommer att gifta mig när min bebis är 2månader? Känns som jag är detn enda när man kollar runt.. och mer än hälften tycker jag e helt galen som ska göra det så tätt efter Hmm är det verkligen så?
    Japp! *hihihihi*
    Nä inte är du galen.....men jag kan säga att det är massor massor av saker som dyker upp i sista stund som behöver fixas fastän man planerat i nästan i ett år.....det kan ju göra att det blir lite jobbigt med en 2 mån bebis. Men det är helt o hållet beroende på hur avancerat ni vill ha det.....en enkel familjecermoni med en lätt måltid är nog fullt o klart lösbart....medans ett stort bröllop med massor av gäster o 3 rätters middag kan bli för mkt....man hinner knappt prata med alla gästerna under en stor middags....så hur skulle det funka när ni även har ett litet knyte?
    Så kontentan....gör som ni själva tror blir bäst o strunta i vad alla andra tycker!

Hvidis: Varför ringer du inte dem? Det måste vara det bästa!!! TELEFONTERROR!!!
    Hihihi Kan inte heller sova på magen någon längre stund.....tuttarna proteserar hej vilt! H-skål?! Shit du kommer lätt att kunna övergöda bebisen!!!
  • När2blir1
    ingenjörsbruden skrev 2009-01-30 12:19:44 följande:
    Japp! *hihihihi* Nä inte är du galen.....men jag kan säga att det är massor massor av saker som dyker upp i sista stund som behöver fixas fastän man planerat i nästan i ett år.....det kan ju göra att det blir lite jobbigt med en 2 mån bebis. Men det är helt o hållet beroende på hur avancerat ni vill ha det.....en enkel familjecermoni med en lätt måltid är nog fullt o klart lösbart....medans ett stort bröllop med massor av gäster o 3 rätters middag kan bli för mkt....man hinner knappt prata med alla gästerna under en stor middags....så hur skulle det funka när ni även har ett litet knyte? Så kontentan....gör som ni själva tror blir bäst o strunta i vad alla andra tycker!
    hehe njaa vi ska inte ha så stor, enligt oss.. bara släkt och de allra närmaste vännerna.. men det bli ändå trots allt nästan 80 pers!! Ca 20 st av de e bara barn Galet!
    Vi tänkte ha buffe för att göra det lättare och visst är jag medveten om att det blir lite bökigt med en sån liten.. men jag ska ju inte dricka så det stör nog inte mig så mkt..(hoppas jag!) Men man blir ju liiiite panikslagen när man frågar å de säger hur tokigt det kan bli! Ingen kommer ju med positiva reaktioner eller erfarenheter.. därav min fråga. Jag vill inte ändra datum, inte heller min man2b. men klart man funderar lite..
  • Hvidbrud

Ja, min mamma hade grädde i tuttarna, så det kanske jag också får! (gissa vem som liknade en ung buddha? Har ett etra veck på ena lillfinret från bilringarna...)
    H-skål, ja....Men jag är bara 70 runt, så det låter mycket våldsammare än det är...
    Mår du bättre i dag?
    Jag är rädd för att jag fått influensan...

De har inte uppgivit något telefonnummer. Bara e-mail. Ska till Malmö i morgon, så det skulle vara häftigt om vi kunde se det då. Pappa bjöd in oss på middag och övernattning! Mysigt! Det händer nästan aldrig! Pappa är vinimportör och det ska alltid provas nya goda viner när man är på besök... Hua, hur ska jag kringla mg ur den situationen, utan att säga nått..?

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-01-30 12:33:55 följande:
    Ja, min mamma hade grädde i tuttarna, så det kanske jag också får! (gissa vem som liknade en ung buddha? Har ett etra veck på ena lillfinret från bilringarna...) H-skål, ja....Men jag är bara 70 runt, så det låter mycket våldsammare än det är... Mår du bättre i dag? Jag är rädd för att jag fått influensan...De har inte uppgivit något telefonnummer. Bara e-mail. Ska till Malmö i morgon, så det skulle vara häftigt om vi kunde se det då. Pappa bjöd in oss på middag och övernattning! Mysigt! Det händer nästan aldrig! Pappa är vinimportör och det ska alltid provas nya goda viner när man är på besök... Hua, hur ska jag kringla mg ur den situationen, utan att säga nått..?
    Är lite avis...både mamma o syrran har E-G kupa....jag har "bara" C....nåja...bebben blir väl mätt ändå!

Spamma på isådanafall!!! *hejahejahejaheja*

Neeeej inte du osså med influensan.....Min släng var kort men intensiv......var över på 7 h.....men känner mig fortfarande överkörd i kroppen....*SKICKARSTORAKRYAPÅDIGKRAMAR*

Ööööh undvika dricka vin....antingen så kör man (förutsätter en bil dock....ingen går på att man ska köra bussen eller tåget har jag märkt! )....eller så säger man att man tagit en huvudvärkstablett innan man kom t festen.... Sen kom jag inte på fler undanflykter!! Det är nog därför som vi ska berätta i helgen!! *hahahhaa* Har alldeles för dålig fantasi!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4