Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Häftigt!
Men shiit! ska tuttarna bli ännustörre! Jag kan inte sova på magen l¨ngre ör att det gör ont som i helskotta. Och att ta av sig bhn är en mardröm!
När jag slutade med ppiller skrumpnade de de in helt och nu håller jag på at spränga även den största bhn jag har... (får väl försöka hitta en H-skål nånstans...)
Ja!
Är det bara jag som kommer att gifta mig när min bebis är 2månader? Känns som jag är detn enda när man kollar runt.. och mer än hälften tycker jag e helt galen som ska göra det så tätt efter Hmm är det verkligen så?
Så spammar jag lite idag igen! Annonsen är ju fortfarande ute...
När2blir1, prova familjeliv, där är det säkert nån son är/har varit i din situation. Vet inte någon här som har gjort det... Men du är så klart välkommen att hänga här ändå!
Man blir ju tokig på sånt! Har de ingen telefon?
Ja, min mamma hade grädde i tuttarna, så det kanske jag också får! (gissa vem som liknade en ung buddha? Har ett etra veck på ena lillfinret från bilringarna...)
H-skål, ja....Men jag är bara 70 runt, så det låter mycket våldsammare än det är...
Mår du bättre i dag?
Jag är rädd för att jag fått influensan...
De har inte uppgivit något telefonnummer. Bara e-mail. Ska till Malmö i morgon, så det skulle vara häftigt om vi kunde se det då. Pappa bjöd in oss på middag och övernattning! Mysigt! Det händer nästan aldrig! Pappa är vinimportör och det ska alltid provas nya goda viner när man är på besök... Hua, hur ska jag kringla mg ur den situationen, utan att säga nått..?