• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ninnispinnis

Jag håller på dig! Tycker det låter som en väldigt sund inställning

lanovia 08 skrev 2009-01-28 13:34:17 följande:

Men jag skall försöka att skita iallt detta denna månad. ÄL kommer när den kommer och vi myser (jag menar har sex!!) inte mer eller mindre vid den tiden ändå. Så nu skall jag försöka att gå i vakuum och skita i ÄL och allt sådant fram till nästa BIM. Hur många tror jag kommer lyckas?? Jag tror det inte själv.Baby S skrev 2009-01-28 12:30:35 följande:
  • Idefixen

Så, nu har jag varit förbi frissan och bakat tid för klippning, permanent, och slingor. Så man är fin på bröllopet! Eller, någorlunda fin iaf

Tänk om man kanske är så fin att sambon bara vill sätta på en hela tiden, så man kanske får en till bebis!

Nu sitter lilltjoppan i gåstolen, hon når inte riktigt ner än. Hon är ju för söt

Tråkigt för alla som fått mens! Fy för de fanskapet! Ja hade ju tänkt slippa den några månader när jag ammar å så... men den kom tillbaka när lilltjoppan var 2 månader! Bläää!

Men, bara på´t igen! Snart kommer nog plussen!

Kul för er som varit på inskrivning! Men vänta bara tills ni varit på UL! DE är HÄFTIGT

• Ninnispinnis

Hade ju varken PMS, ömma bröst, finnar, magont eller något annat heller den här gången, bara en ynka blödning i lördags.

Nu börjar det dock mola i tjejmagen och ljumskarna... Och flytningarna har hållt i sig i en vecka snart. Skumt! Iofs var ju min förra cykel 35 dagar, och i så fall skulle ju BIM vara imorgon... Men jag misstänkte ju MF sist, och jag hade ju en blödning i lördags. Min kropp slutar aldrig att förvåna mig

• passionsblomman

Nu mår jag så illa så jag måste nog spy snart! gubben kunde gott varit lila...ÅÅååå vad är detta! Jag måste ha fått samma bacill som Ingenjöris nu. Eller så är det bara menseländet.
    Jag måste göra lite thé tror jag...*tassar iväg*

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-01-28 14:53:24 följande:
    Nu mår jag så illa så jag måste nog spy snart! gubben kunde gott varit lila...ÅÅååå vad är detta! Jag måste ha fått samma bacill som Ingenjöris nu. Eller så är det bara menseländet.Jag måste göra lite thé tror jag...*tassar iväg*
    Åhhh nääää har jag smittat dig osså!!! Sorry!
  • Ankan80

Usch! Känns som om alla är sjuka även här. Min man, min mamma, pappa, min kollega, ni...

Vill inte ha vill inte ha vill inte ha vill inte ha!!!!!!!!!!!!!

• passionsblomman

Å, än har jag inte rusat till toan iallafall, men jag mår pyton! är du uppe! Hur går det för dig???

ingenjörsbruden skrev 2009-01-28 14:57:49 följande:
    Åhhh nääää har jag smittat dig osså!!! Sorry!
  • lanovia 08

haha, visst gör det?! Men för er som har hängt här ett tag så har ni nog hört mig med liknande inställning tidigare i väääldigt korta perioder. Går liksom alltid åt skogen.

Ninnispinnis skrev 2009-01-28 14:29:52 följande:
    Jag håller på dig! Tycker det låter som en väldigt sund inställning lanovia 08 skrev 2009-01-28 13:34:17 följande:
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4