• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ninnispinnis

Grattis, Ellen! Vad härligt, och vilken timing

• Ankan80

Vilka små sötingar....skicka hit en till mig med

passionsblomman skrev 2009-01-28 11:59:17 följande:
    Kolla de söta i mitt galleri! En sådan är det jag vill ha och bilderna är från kenneln jag mailar med...Hon har valpar NU , men jag hade tänkt mig lite längre ram typ sensommaren eller så, så det är mest knuta bra kontakt med någon seriös nu.
  • lanovia 08

Oh vilka söta valpar! Blir sugen på en till själv nu när våran passerat valpstadium och lite till. Kanske skall satsa på valp istället. Hade vi haft tid och möjlighet hade vi lätt haft en andra hund också... oh gud dregglar över bilderna.
    Har du haft hund förut passionsblomman? (bara nyfiken)

Vad spännande med inskrivning Ankan och Hvidis.

• lanovia 08

Ut med skiten bara Babys S, kasta den på oss. Det är det vi är till för här (bland annat) att ta emot varandras dåliga humör. Hoppas det kändes lite bättre efter att fått ur dig eländet.

Men du satte huvudet på spiken när du funderade på Ipren. Inte äta, inte äta. Ialla fall inte dagarna runt ÄL och inte heller när man är gravid. Då är det Alevedon eller ngt annat med paracetamol som gäller.

Idag är nog min sista dag med det vidriga ordet. Sedan är det bara nya tag, ÄL om någon vecka eller så. Beror sig väl på hur cykeln tänker bete sig denna månaden, förra var den ju skum. Men jag skall försöka att skita iallt detta denna månad. ÄL kommer när den kommer och vi myser (jag menar har sex!!) inte mer eller mindre vid den tiden ändå. Så nu skall jag försöka att gå i vakuum och skita i ÄL och allt sådant fram till nästa BIM. Hur många tror jag kommer lyckas?? Jag tror det inte själv.

Baby S skrev 2009-01-28 12:30:35 följande:

Jag hatar mens. Jag hatar ORDET mens. Jag hatar att gå på toa med mens och inse att man måste skrubba hela skiten efter varje besök (ursäkta...)Jag hatar att jag har så ont i tuttsen att jag inte kan ligga och snarka på mage som jag älskar. Jag hatar att jag är beroende av ipren under hela mensen. Inbillar mig att man blir steril av dem. Jag hatar att ha meeeeeeeeens!!!!!! Om det är någon som undgått budskapet så är det att jag hatar mens. Ja, idag var jag visst lite arg passionsblomman, men det går väl över Eller Hur mår alla andra, gravida och icke gravida för tillfället? Verkar vara många som varit på inskrivning. Håller tummarna för att det kommer gå bra för er alla
  • passionsblomman

Jaaaa visst ÄR de så himla fina! Men Usch vad med pengar det kostar med sådana där småhundar nu efter boomen som blev för några år sedan!

Vi har haft hund när jag växte upp, men det skulle bli nytt för mig att fostra en från valp själv. Måste gå kurser då.
    Jag skulle vilja prova sådan där Agility-stavas det så? för det tror jag både jag och hunden hade tyckt var roligt att göra ihop.

Vad för hund har du?

lanovia 08 skrev 2009-01-28 13:28:30 följande:

Oh vilka söta valpar! Blir sugen på en till själv nu när våran passerat valpstadium och lite till. Kanske skall satsa på valp istället. Hade vi haft tid och möjlighet hade vi lätt haft en andra hund också... oh gud dregglar över bilderna. Har du haft hund förut passionsblomman? (bara nyfiken)Vad spännande med inskrivning Ankan och Hvidis.
  • Ninnispinnis

PMS-tråd? Den har jag missat!

passionsblomman skrev 2009-01-28 12:40:54 följande:
    Hihi, ja det går över. Själv var jagargast INNAn mens. Jag fick lov att leta rätt på PMS-tråden och skrika och svära... Nu är jag snäll! Baby S skrev 2009-01-28 12:30:35 följande:
  • Baby S

lanovia 08 skrev 2009-01-28 13:34:17 följande:

Ut med skiten bara Babys S, kasta den på oss. Det är det vi är till för här (bland annat) att ta emot varandras dåliga humör. Hoppas det kändes lite bättre efter att fått ur dig eländet.Men du satte huvudet på spiken när du funderade på Ipren. Inte äta, inte äta. Ialla fall inte dagarna runt ÄL och inte heller när man är gravid. Då är det Alevedon eller ngt annat med paracetamol som gäller. Idag är nog min sista dag med det vidriga ordet. Sedan är det bara nya tag, ÄL om någon vecka eller så. Beror sig väl på hur cykeln tänker bete sig denna månaden, förra var den ju skum. Men jag skall försöka att skita iallt detta denna månad. ÄL kommer när den kommer och vi myser (jag menar har sex!!) inte mer eller mindre vid den tiden ändå. Så nu skall jag försöka att gå i vakuum och skita i ÄL och allt sådant fram till nästa BIM. Hur många tror jag kommer lyckas?? Jag tror det inte själv.Baby S skrev 2009-01-28 12:30:35 följande:
    Jag tror du har minst lika stor chans på detta vis. Helt klart. Nuppa varannan dag eller var tredje så kommer det funka. Annars kan man göra som jag, TOKNUPPA från mensens slut till äl slut. Sen spyr man på fanskapet man har bredvid sig i sängen.
  • Hvidbrud

Vilken rolig tråd!! Måste bara vänta lite till jag får vara med igen... Men det gör inget, jag är ju blid som ett lamm.. Moohhooooaahah!

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4