Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Är det poppis med dubbla namn eller är det bara vad jag tror?
www.maniacworld.com/are-you-going-to-finish-strong.html
Människor som den här killen får en ibland att fundera lite på vad man är för person själv egentligen...
...fick den av en annan tjej här på bt, värd att ge ngra sekunder tkr jag,
Vet inte, vill ge mina barn ett mellannamn för att ge dem lite mer valmöjlighet när de blir äldre, så kankse de inte byter till nått helt annat.
Plus att jag är den ända i barnaskaran som inte fick dubbelnamn, så det är väl ett underliggande motiv :P
Baby S skrev 2009-01-25 19:45:49 följande:
Helt otrolig kille...
Kraaaaaaam Lanovia och Baby S!
Jag vet inte riktigt hur min kropp beter sig den här månaden... Fick en blödning igår, men inget magont, inga finnar och inget pms-humör (allt detta kommer som ett brev på posten vid tantbesök...) Blödningen kom och gick, har inte kommit något mer sedan dess. Testade igen imorse, mest för att mannen åker iväg imorgon, men negativt. Har inga symptom what so ever.
Har läst att mensen kan vara betydligt mer sparsam och lindrig om man inte har haft ÄL, vilket man tydligen inte har varje månad. Det kan ju ha varit så för mig, även om jag tyckte mig ha ÄL-känningar för ett tag sedan. I så fall var det kanske mens jag fick igår?
Å andra sidan, om det var ett MF jag hade förra månaden så kanske ÄL på grund av det var senare än vanligt denna månaden, och således kanske BIM är senare än jag trott?
Tredje alternativet är att förra månadens 35-dagarscykel inte var MF utan fullt normalt, i så fall kan det ju mycket väl vara så att BIM infaller kring kommande torsdag. Då kanske blödningen var en nidis?
Hmmm, fattar ingenting, men som jag brukar säga: Tills motsatsen är bevisad är det bara en fis på tvären
Oh snyfft, killen får mig ju nästan att börja gråta. Helt otrolig.
Jag tror mig vara på väg tillbaka snart. Tänkte sluta deppa och ta nya starka krafter väldigt väldigt snart.
Ninnis, hmmm många alternativ och alla kan stämma. Vi får helt enkelt hoppas på nidisen! Bara och vänta o se...
Tack för kramen, den stärker.
Baby S skrev 2009-01-25 19:45:49 följande:
Ja, kroppen lever verkligen sitt eget liv...
Tycker det är lite märkligt eftersom jag alltid brukar blöda minst ett par dagar, åtminstone lite småblödningar. När vi myser (har tydligen också blivit skadad ) precis efter indianbesök brukar det dessutom alltid komma lite till, men ingenting efter gårdagens mys.
Känner mig dock inte ett dugg gravid, och är helt inställd på att det var indianerna som var på snabbvisit. Det känns konstigt nog helt ok om det är så. Har nog lyckats tänka om lite angående graviditetsstressen känns det som.
Vad bra om graviditetsstressen lagt sig Ninnis.
Som sagt för mig är det lugnt att vänta bara jag vet att jag kan bli gravid. Är rädd för att man skall nå det magiska 1 året och behöva hjälp. Eftersom vi skall till Grekland o segla i sommar är det ju egentligen bra om jag slipper vara höggravid där.
Sedan har jag börjat fundera på ålder, nu är jag 28, börjar det inte bli hög tid för mig att få barn??
Vad gäller namn så har vi inte diskuterat det så mycket. TAr det när det kommer liksom. Först skall vi få till bullen sedan kan vi börja fundera seriösare på garneringen.
Fast det är inte menat som dubbelnamn, utan som för och mellan namn :)
Isak och Isabella, det är riktigt fina namn!