• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Hvidbrud

Åh, Ninnis, Jag håller tummarna!

Har precis tagit mig en liten powernap på en av brixarna... Tur man är sin egen chef, anars skulle jag nog blivit sparkad!
    Skönt var det i alla fall. Käns som om jag sovit en halv natt!

• Ninnispinnis

EXAKT så är det för mig också! Har också haft ont i brösten och tjejmagen innan mens sedan jag slutade med p-ring, men inte denna månaden... Lite molande i ljumskar och tjejmage för några dagar sedan, men det verkar ha gett sig. Samt lite ont i korsryggen, men det tror jag faktiskt är träningsverk.

Dessutom vet jag inte om vi prickade in ÄL ordentligt, pga oregelbunden cykel samt veckopendlande make... Så jag har inte heller några större förhoppningar denna månaden.

Visst känns det ännu jobbigare när man ser att mannen också blir besviken, Lanovia! Av hela mitt hjärta vill jag kunna ge honom (oss) ett barn!

• lanovia 08

Baby S, ja kroppen är verkligen ond. Fattar inte varför den skall hålla på så här. Nu skall jag ialla fall börja äta rosenrot.

Säger precis som Ninnis. Om jag bara visste att det kommer funka har jag inga problem om det tar några månader till. Men just den ovissheten av om man kan få barn eller inte är jobbig.

Hvidis, vad skönt med powernap. Vart bor du förresten?? En massör är alltid bra att ha koll på.

• lanovia 08

Jag håller tummarna för dig!

Ninnispinnis skrev 2009-01-23 15:47:16 följande:
    EXAKT så är det för mig också! Har också haft ont i brösten och tjejmagen innan mens sedan jag slutade med p-ring, men inte denna månaden... Lite molande i ljumskar och tjejmage för några dagar sedan, men det verkar ha gett sig. Samt lite ont i korsryggen, men det tror jag faktiskt är träningsverk.Dessutom vet jag inte om vi prickade in ÄL ordentligt, pga oregelbunden cykel samt veckopendlande make... Så jag har inte heller några större förhoppningar denna månaden.Visst känns det ännu jobbigare när man ser att mannen också blir besviken, Lanovia! Av hela mitt hjärta vill jag kunna ge honom (oss) ett barn!
  • Hvidbrud

Lanovia: Jag bor i Köpenhamn...
    Kan förstå dina bekymringar, men du ska se att det ska nog gå!

• lanovia 08

Oj ser att jag missat inlägg hela tiden.
    Det är lugnt man kan inte hålla koll på alla hela tiden. Vi var på vårat 7e försök.

Baby S skrev 2009-01-23 15:36:57 följande:

lanovia 08 skrev 2009-01-23 15:35:15 följande:
    Förlåt om jag är korkad men jag minns inte, hur länge har Ni försökt?Ps, jag vet hur det känns, jag är så besviken jag med. Återigen.....
  • Ninnispinnis

Lanovia: *skickar en liten tröstkram*

Baby S: Väntar med att krama dig tills vi faktiskt vet om indianerna invaderar

Hvidis: Det finns ingen som skulle sparka dig

• Baby S

lanovia 08 skrev 2009-01-23 15:49:23 följande:

Baby S, ja kroppen är verkligen ond. Fattar inte varför den skall hålla på så här. Nu skall jag ialla fall börja äta rosenrot.Säger precis som Ninnis. Om jag bara visste att det kommer funka har jag inga problem om det tar några månader till. Men just den ovissheten av om man kan få barn eller inte är jobbig.Hvidis, vad skönt med powernap. Vart bor du förresten?? En massör är alltid bra att ha koll på.
    Hmm rosenrot. Har du käkat det tidigare?
  • lanovia 08

Det gör det säkert till slut.

Tack fö ratt alla stöttar så bra. Kan tillägga att jag är på jobbet nu. Och vad gäller mig så är jag inte min egen chef. Undrar vad chefen tycker om att jag fastnat totalt här nu.

Hvidbrud skrev 2009-01-23 15:52:17 följande:
    Lanovia: Jag bor i Köpenhamn... Kan förstå dina bekymringar, men du ska se att det ska nog gå!
  • Baby S

lanovia 08 skrev 2009-01-23 15:52:22 följande:

Oj ser att jag missat inlägg hela tiden.Det är lugnt man kan inte hålla koll på alla hela tiden. Vi var på vårat 7e försök. Baby S skrev 2009-01-23 15:36:57 följande:
    Samma här. Erkänn att frustrationen är enorm trots att vi är så fåniga...
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4