Juli 2009 forts
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Vi kommer att skicka "save-the-date"-kort med julkorten detta år. Sedan går inbjudan iväg till alla gäster månadsskiftet jan/feb -09. Vi har osa den 19 april. Eftersom vi gifter oss den 11 juli så har jag valt att räkna bort tiden mellan skolavslutning och vårt bröllop för det är oxå semestertider. Och med osa i april så får vi ca 2 månader på oss att fixa det sista. Känns bra att ha det så faktiskt!
Vi gifter oss 25 juli och kommer att skicka inbjdningskorten till alla hjärtans dag idag var jag in på en blomsterbutik och hörde lite vad blommorna skulle kinna gå och blev positivt överaskad 1200 sa hon att alla blommor skulle gå på, då är det till mig och min blivande,marchalk,tärna och 3 st näbbar. Hade råknat med nästan en 1000 lapp mer.
Vi kommer nog ha OSA i april/maj nångång..
De långresande måste boka sina boenden då om de tänkte bo på det boendet jag prel bokat!!
Plummis83:
Känner du som jag att det är skönt att få så mycket som möjligt gjort så man kan försöka slappna av sista månaden?
juma skrev 2008-11-10 21:25:01 följande:
Jag har förresten mailat ett par ställen idag och frågat om priser för att hyra hoppborg!! Det skulle vara så sjukt kul om vi kunde hyra det till dagen efter!!! (ska ha aktiviteter hemma hos mina föräldrar då)
DanKat: Det låter väldigt fint
Vad kul att kunna samlas även dagen efter då det är lite lugnare.Hopp borg är ju något båfe stora och småkan använda sig av så det är säker en bra grej bara att hoppas att priset är bra också.
Det där med att samlas dagen efter var ju en bra idé, sambons släkt kommer ifrån Norge och det är ju inte så att vi träffar dom så där jätte ofta, är där ibland men då brukar det vara fullt upp att hinna träffa svärföräldrarna.
juma skrev 2008-11-10 22:19:43 följande:
DanKat: ja,håller med om det