Juli 2009 forts
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
juma:
Min m2b har sett klänningen. Dels innan jag beställde den och sedan när jag fick hem den och provade den. Den har snörning i ryggen så det blev svårt att fixa det själv. Min klänning är en sk Kina-klänning!
ok, Det har jag också tänkt köpa hittat en på Millys, det jag har funderat lite över är just det att man inte kan prova den först men det verkar inte som det är något problem för alla som beställt och fått hem verkar jätte nöjd. Får man fråga vart du beställde din ifrån?
juma:
Jag vann en auktion av säljaren Fina Klänningar på Tradera. Det var verkligen klänningen med stora bokstäver när jag såg den. Klänningen fick jag sedan uppsydd efter mina egna mått så den satt som gjuten när den kom hem.
Grattis, vad roligt. Hur ser den ut blir lite nyfiken
juma:
Det är min klänning som jag har som visningsbild. Fler bilder finns i mitt galleri.
Den är jätte fin, har själv tittat på den vi funderade på att ha vinrött med som en färg men det blev grönt istället och då blev det en annan klänning också
juma:
vad har ni för färgtema?
Vi har vinrött, creme och mörkgrönt.
Ljus grönt/limegrönt någon ton där, champange och vitt går nog lite åt creme, hoppas du förstår alla mina förklaringar.
Hur har ni gjort med inbjudnings mm, bestält eller gör ni själva?
Jag har köpt min klänning och den hänger i ena garderoben här hemma (är även "gömd" i en speciell klänningsgarderob)
M2b får se den om han vill men han vill inte så det är upp till honom själv!!
Min bäste vän har sett den iaf, han kunde inte låta bli iaf *skratt* å han sa att han kommer knappast hålla tårarna borta den dagen :P
Hej igen!
Har inte inhandlat ngt material till ib korten ännu, tänkte göra dem med ngt tjockt fint cremefärgat papper... Har ännu inte börjat min scrappingkarriär... Men har en kompis som är fiffig med sånt. Man kanske kan köpa lite olika material, kanske ngt tyg, ngt snöre o dyl och prova lite olika varianter? Funderar på att använda ett enda ark man viker ihop och stänger med lacksigill? sett att det finns lack i alla möjliga färger, silver guld mm. Hur går det för er?
Kram!