Juli 2009 forts
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Många av våra gäster är långresande! Nästan allihopa på min sida då jag kommer ifrån Dalarna och inte har nån släkt här nere i Skåne!
Min mamma kommer bjuda på enklare välkomstfest med buffé och mingel/lekar på fredagens eftermiddag!
Vet inte om vi ska göra något på söndagen tillsammans, inget är bestämt ännu!
Tack för era rekommendationer över när man ska skicka iväg sina inbjudningar. Vi kommer förmodligen göra det nu efter nyår. Då folk, precis som ni nämnt innan måste ta semester m.m. Om inte annat måste de flesta ta semester för vårt bröllop då det antagligen kommer äga rum på en torsdag :/ Det får jag veta denna helg :)
Halloj får mn hoppa in här?
Ska giftas oss 31 juli 09 är de tänkt och bokat.
F A M E skrev 2008-11-11 22:05:37 följande:
Hur långt har vi kommit:
Bokad kyrka, lokal, präst, så gott som färdig med inbjudningskorten i tanke form i alla fall. Tårtan så gott som färdig. Bestämt kläder samt färg schema vinrött, silver, vitt & svart.
Hej hej!
Här kanske man kan få hoppa in?
Vi ska gifta oss den 18 juli 2009!
Alla är välkomna hit!! Bara roligt med fler brudpar i juli!!!
Hur går det för er alla??
Nu var det ett tag sen man var här...hittade inte nya länken! Vi var upp till Arvidsjaur i helgen så nu har jag kollat upp en annan frisör. De första jag frågade tog 2700:- och det tyckte jag var lite mycket för håret. Hon jag frågade nu sa att det max skulle gå på 1800:- så det var ju skönt. Hoppas bara att det inte händer nåt nu så att hon inte kan. Annars känns det ganska lungt med alla planer, bara jag kommer igång med inbjudningskorten nån gång så...
Oj. Vad länge alla verkar ha planerat. Vi bestämde alldeles nyligen att vi skulle gifta oss 11 juli och har inte gjort mer än bokat kyrka.
Finns det någon annan som gifter sig ungefär samtidigt och som inte planerat så mycket?
Hej, hoppar också in här.
Ska gifta oss den 25 juli.
Äntligen klar med inbjudningskorten. Jag ska skicka dem samtidigt som julkorten tänkte jag.
Har ni bokat hotellrummet för er själva än? Vet inte när man måste göra det.