Juli 2009 forts
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Här en till som gifter sig i juli 11juli..=)Har bara bokat kyrka och lokal =)
hehe..det är ju långt till juli ju..fast det är bra att vara ute i god tid för att det är många som gifter sig på sommaren..=) nu har jag även bokat hår och smink på min dag.=) och då va det redan bokat helgen innan..=)
Hår och smink är nog det sista jag tänkt på. Har ingen aning om hur jag ska se ut i huvudet, men sminka kan jag göra själv.
Väntar på att få klart med prästen som vi vill ha. Ska få besked imorrn. Annars har vi lämnat över en del till föräldrarna, som lokal och catering och sånt, eftersom de står för en stor del av kalaset.
Nu har jag lagt upp lite bilder. Det är bilder på näbbklänningarna och även på save-the-date och inbjudningarna. De senare kommer jag att plocka bort inom kort.
Jag tycker oxå att det är kul att se hur andra har gjort. Ett tips till inbjudningstillverkningen är att använda självhäftande kuddar för att slippa sitta och limma allt.
Sobeit: Var in oh kikade på lite bilder Dina save-the-date och inbjudningskort är jätte fina,om jag minns rätt så har du gjort dom själv,blev verkligen bra, blir nog 2 söta näbbar ni har med er på gagen D.
Jag hoppas jag lykas lika bra med mitt pyssel. Är du färdig med allt?
juma:
Jo korten är hemmasnickrade. Och det blir totalt 3 näbbar vi har. De stora tjejerna har en likadan klänning och så minstingen vår som kommer att få vara vår ringbärare.
Trod att det kommer att bli bra!
Dessa kort är de prototyper jag är nöjd med och som vi kommer att använda. Så nu måste jag komma igång att göra alla save the date-korten så att de kan gå iväg nästa vecka tillsammans med julkorten.
Inbjudningarna kommer vi att skicka ut i månadsskiftet feb/mars, men allt till inbjudan är hemma. Möjligen att jag måste köpa mer satinband dock. Men de kommer att bli gjorda i januari. Har en info-folder som jag vill lägga med inbjudan och den är inte gjord ännu.