Juli 2009 forts
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Blir nog super med era 3 tärnor
Då vet du vad du har att göra nu några, det tar ju liksom lite med alltpysslande men det är väldigt roligt .
Vi har också inhandlat allt matrial till pysselet utom pappret vi ska skriva på och sätta in i inbjudan, har okså funderat på att lägga en lapp med lite info i inbjudan, har endel gäster som behöver sova över så där kommer nog lite sån info att finnas. Har tänkt skicka inbjudan till allahjärtansdag.
Finns ju fortfarande en heldel tid kvar till dess men tiden går ju så väldigt fort så om jag känner mig själv rätt så får jag väl sitta med allt sissta v trotts att jag redan har börjat Har även tänkt göra servetringar som kommer att fungera som plaseringskort, har matrielet ävent ill dom men har inte börjat än.Som tur är har min tärna lovat hjälpa mig med dom
juma:
Jag har beställt servettringar i trä som jag ska måla i creme och sedan fästa en ljus spets runt med hjälp av lack. Så det blir ett roligt projekt till våren.
Ja det blir våra kommer göras av creme färgade och genomskinliga pärlor som träs på ståltråd och sen sätter vi en liten namnlapp ovan på. Ja, det kommer nog att finnas sker att göra till våren och tur är nog det för annars tror jag att jag hade gått och räknat dagar som sniglat sig fram,ska bli så himla kul när man väl är där, Läääängtar samtidigt som jag faktiskt är lite nervös
juma:
Jag längtar oxå. Har nu lagat min förlovningsring så nu ser jag verkligen förlovad ut oxå. Ska bli helt underbart när vi går in i kyrkan och lovar varandra trohet i resten av livet.
Nu måste jag få skryta lite. Jag var och köpte nya byxor i fredags. De senaste 2 månaderna har jag gått ner 2 storlekar, - 5,4 kg, midjan 108 till 94 cm och stussen 115 till 111 cm. Så istället för att köpa 48 kunde jag köpa strl 44. Och MED krympmån. Gissa om jag blev överlycklig!!
Har den varit trasig? Härligt att du ser förlovad ut igen så nu synns det att du är riktigt upptagen
Grattis vad kul Förstår att du är glad för det och riktigt stålt kan du vara också
har du tänkt gå ner mer eller är du nöjd nu?
Jag ska ner ca 12-15 kg till dagen. har liksom lyckas gå upp 12 kg på 2 år, hat väl så smått börjat men det går väldigt trögt, måste komma igång med att röra på mig så kankse det händer något
Så, nu var man hemma igen! Varit i Dublin sön-idag!! Mysiga dagar tillsammans med sambon!!
På tors eller fre ska vi inhandla våra papper till inbjudningar och så ska vi beställa band som vi ska ha runt oxå!!
Vi har gjort ett provex och blev super nöjda!!
Sen har vi även fått besked från killarna som ska spela på festen att de kan så det är klart *jippie*
De spelar allt möjligt!!!
Plummis83: vad härligt att resa bort några dagar. Kul att ni fik det band ni ville ha
juma:
Jag hade tagit av den under senaste graviditeten och när lillan var 6 veckor så skulle vi på bröllop så jag ville ju ha den på mig igen då. Så jag började med att sätta den på vänster ringfinger. Men så fic kjag för mig att den skulle var apå höger ringfinger. Nja, ringen gick på, men gick inte att ta av. Så det slutade med en biltur till vc där de klippte upp den. Var tvungen att dela den i 2 delar. Och nu så har jag fått arslet utr och lagat den så nu sitter den på mitt finger igen. På rätt finger denna gång.