Juli 2009 forts
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Planeringen läggs åt sidan just nu för våran del, för svärfar dog i fredags kväll. :'(
Jag beklagar S4ndy
Beklagar sorgen S4ndy.
Nu har vi hittat våran ring, tog sig sin ringa stund att leta runt på nätet. Men man ger sig inte i första taget, tur är väl de. Vi ska åka in och titta på den på tis el tors morgon. Efter som jag jobbar sent och barnen går tidigt på dagis. Bäst att passa på medans man kan.
S4andy:
Jag beklagar sorgen! *skickar en stor kram*
S4ndy:
Beklagar sorgen!!!
Var i Sthlm mån-tis och träffade mamma och nu har hon bestämt sig för att jag ska få överta mormors ena ring!! En slät guldring som jag får göra om, om jag vill!! Ska få den till nyår då vi ska upp till mina hemtrakter!! Längtar!!!
Nu har vi bestämt menyn oxå!! Supernöjda!!
Hur går det för er alla juli par?? Många som lagt planerna på is över julen?? Inte vi!! Idag ska vi beställa de sista till våra inbjudningskort!!!
Nä, vi ska nog sätta oss och fila på inbjudningskorten under julen så att de blir klara nån gång. Känns som att de bara är utkast tills vi faktiskt skriver ut dem.
Hej alla glada
Nu hoppar jag in här igen :-P
Kul att se hur lååååångt ni kommit allihopa!
Är länge sen jag skrev sist - vi gifter oss lördagen den 11:e juli i Halmstad. Har inte blivit så mycket gjort under hösten, men nu så - nu börjar det hända saker! Förra veckan ringde karln och bokade vigselförrättare! Tjoho Så, nu har vi vigsel/festlokal och någon som viger oss - bra start
Övrigt som är "bestämt" för vår del är:
*Catering - bokat från stället. Har inte bestämt meny än dock.
*En ~gästlista (50-60pers) och grovplanering av vigseln/festen
*Bestämt bestman och tärnor (inga! )
*Utkast på diverse trycksaker
*"Tema" definitivt bestämt efter mycket hoppande hit&dit Vi kör på västkust-tema, med "vatten"blått och guld, och slänger in lite rött(rosor) och svart i detaljer, grönt tillkommer ju från blommor med
tror det är allt.
Kyrka bokad
Tärna och bestman bestämd (inga)
Bukett bestämd (enkel med rosor och murgröna)
Låt bestämd för solist (Come what may och Jag ska följa dig genom eld och vatten)
Inmarsch bestämd (Forest Gump theme)
Tiara inköpt
Skor till mig inköpt
Resemål bestämd (Skottland)
Kantor och präst bestämd
Färg Rosa, svart och vitt
Tror det är allt =D