• Svar på tråden Juli 2009 forts
  • T3ZZ

JA! Inte alls långt kvar du tjejer å killar!

• Sobeit

God fortsättning alla på det nya året 2009!

• Plummis83

Hur går det för er alla brudpar!!!

Fick smycken som passar till klänningen i tidig födelsedagspresent av mamma! Bara hon som sett klänningen ännu!
    Fyller år nu i slutet av jan, men träffade ju mamma under nyår så därför har jag fått de redan!!

Sen har jag fått en slät guldring av mamma som mormor hade som vigselring som jag får göra om!! Är så glad för det för då har jag en del av mormor & morfar med mig! Mormor har jag aldrig träffat då hon dog hösten innan jag föddes. Morfar dog -91!!

Har gjort färdigt alla inbjudningskort och ska bara pilla med infobladet å sen skicka ut de!!

• Heloise

Tänkte ställa en fråga till er; jag är lite kluven när det gäller klänning. E del av mig vill ha en lång klänning liknande de jag har i mitt galleri med halvuppsatt hår lite mjukt så där. De n andra delen av mig vill ha en tea lenght kläning med fluffig kjol a la 50-tal håret uppsatt och kanske ett litet flor eller ngt. Båda alternativen är jag; och jag passar lika bra i bägge men jag är rädd för att om jag a: väljer lång klänning så kommer jag ångra att jag inte tog ut svängarna lite( men jag vill inte ha släp, broderier, pärlor, drapering eller nått sånt)och vågade välja ngt som var lite annorlunda.Eller om jag vaäljer b: tea lenght fluffig klänning så kommer jag ångra att jag inte valde en lång klassiska klänning för hur ofta får man chansen att ha det? Tea lenght kan jag ju ha på andra fester( dock inte med flor och sånt).
    Jag inser att jag låter som om jag har förlorat allt förstånd vilket jag oxå har haha men jag bara undrar hur ni hade tänkt?
    M2b kommer ha smoking vilket ju går bra till båda alternativen.
    Seriöst jag håller på att bli tokig för jag har ingen aning hur jag ska göra!

• T3ZZ

Varför inte ha lång klänning på bröllopet å tea lenght på festen?

• Plummis83

Det var ju en bra idé!!!

T3ZZ skrev 2009-01-06 14:01:41 följande:
    Varför inte ha lång klänning på bröllopet å tea lenght på festen?
  • T3ZZ

Ja ska kanske ha så. En lång fin klänning på bröllopet å klänning alá 50-tal.

• koholma

Åh, så skulle jag också vilja ha det. Men jag undrar om budgeten tillåter det! Då vill man ju kanske ha två par skor också..

• Regina14

Hej!!

Jag ska också gifta mig i juli, mitt datum är den 18!!! Vad duktiga ni är på att planera, jag känner att jag ligger lite efter. Det är så svårt att fixa och planera då jag bor i Spanien...man vill ju vara på plats!!

• T3ZZ
    koholma skrev 2009-01-06 18:47:09 följande:
    Åh, så skulle jag också vilja ha det. Men jag undrar om budgeten tillåter det! Då vill man ju kanske ha två par skor också..
    Ja hade tänkt sy min 50-tals klänning isf. 500 kr max. Skor kan jag ha samma, dom e vita med spetsig tå så det fungerar jätte bra.

=D
Svar på tråden Juli 2009 forts