Juli 2009 forts
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
Tidigare tråden är stängd så här kan vi fortsätta våra planeringar och ge tips och råd....
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3002279.html
DanKant.
hahaha
kuliJuli:
Jo det har ja oxå hört. För varje stygn man tar lika många tårar kommer man fälla. Ja ska köpa bröllopsklänningen från kina å kanske (bara kanske) göra fest klänningen.
Fråga min frisör ida om dom gjorde uppsättningar, det gör dom. Men inte på lördagar =(, får hitta nått annat.
Trodde du skulle göra din egna uppsättning. *undrande*
Vi har nu kommit ett steg längre. Ska träffa kocken imorrn och försöka bestämma meny. Så nu har vi kyrka, festlokal och nästan middag färdig. Bara hundrafemtio saker till kvar.
Ja, det blir skönt. Det blir något med skaldjur till förrätt, oxfilé till huvudrätt och förmodligen moccabrulée till dessert.
Egentligen är vi nästan klara med inbjudningskorten och vigselprogram också, även om vi inte har skrivit ut dem.
Porslinet har jag inte ägnat en tanke åt och tar det som finns i festlokalen. Vi har ett så stilrent bröllop att ett extravagant porslin inte skulle passa in. Dessutom pyntar vi till det runt om istället.
Vi har våran meny klar! Är bara tårtan som fattas men det ska min sambo boka möte om sen, nästa vecka får jag hoppas att han fixar det!!
Aha. Det kan jag förstå. Det är helt vitt det som finns i festlokalen. så det passar oss bra. Men det hade faktiskt varit riktigt fräckt med ett sådant där 70-talsporslin med brun kant. Sätter igång interiördesignern i mig. =) Meeen, vi har blått tema, så det sket sig haha...