• Svar på tråden Juli 2009 forts
  • T3ZZ

Save-the-date korten har kommit fram. Fått feedback från två: den ena fatta medan den andra inte förstod något alls.
    Se va gamlingarna säger bara, dom ringer säkert runt =P.

• Plummis83

Så, nu är julen över!! Nya tag till all planering inför bröllopet!!

Vi har en hel del i januari som vi ska göra!! Jag har bokat möte med frisören så vi ska kolla igenom lite olika frisyrförslag osv (jag har verkligen ingen idé om hur jag vill ha det)
    Sen ska vi boka möte om tårtan! Och så ska vi skicka ut inbjudningskorten!! Har allt material hemma så ska bara klippa, klistra och knyta band!! Åker upp till Dalarna över nyår så vi kommer ta med oss allt material då å ta nån dag där å bara pyssla!! Mysigt!

Känns som om tiden kommer rinna iväg nu! lite mer än 6 månader kvar!!

• Jen82

Ett tips lämna INTE för mycket till samma vecka bröllopet står.
    Då hinner ni inte med allt.
    Vi hade dans övning och en massa annat kvar.
    Kvällen innan fick vi prioritera och då blev de ingen funny dance. Utan endast en tryckare.
    Jaja :)

Lycka till.

Kramar

• Heloise

Jag är nästan klar med inbjudningskorten, men har däremot ca 55 linneservetter kvar att sy; verkade som en bra ide i somras nu not so much haha.
    Jag fick ett presentkort på bröllopsfrisyren i julklapp
    Jag har inte heller ngn ide hur jag ska ha håret men det spelar inte så stor roll eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig heller. Känns nästan hopplöst faktiskt. Men jag försöker tänka att det inte spelar så himla stor roll vad jag har på mig eller hur håret ser ut; bara jag blir gift haha

Kul med save- the - date korten och pyssel i stuga.

• Plummis83

Nä, vi kommer ha det mesta färdigt innan sista veckan!! Många av mina släktingar kommer vara här nere i Skåne då och jag kommer ta semester from tis (jobbar vi på detta schema så jobbar jag söndag natt, innan bröllopet alltså) och ägna dagarna åt att bara mysa och fixa med det sista men min tärna kommer komma hit den veckan oxå för att hjälpa oss med det sista!! Tror vi kommer se till att bara ha lokalen kvar då! Får tillgång till lokalen på torsdagen, fredagen kommer vi dekorera å sådant! Å så ska min mamma bjuda på välkomstfest å det blir att ta det lugnt å bara umgås med alla vänner å släkt!!

Jen82 skrev 2008-12-25 22:14:11 följande:
    Ett tips lämna INTE för mycket till samma vecka bröllopet står.Då hinner ni inte med allt.Vi hade dans övning och en massa annat kvar.Kvällen innan fick vi prioritera och då blev de ingen funny dance. Utan endast en tryckare.Jaja :)Lycka till.Kramar
  • Plummis83

Japp, var nån dag då min mamma jobbade hela dagen så vi ska väl passa på att pyssla lite då!! Jag kommer väl visserligen (med största säkerhet) försvinna ut till gården å rida, är ju inte ofta man får rida i snön när man bor i Skåne!! Familjen har ridskola så har ett gäng hästar att välja på, jullov för ridlektioner så bara välja å vraka bland hästarna!!
    Bara hoppas att snön ligger kvar oxå, vill ju även köra skoter! Kommer aldrig glömma när min sambo fick prova på det första gången, han blev helt såld så jag hoppas för hans skull att snön ligger kvar när vi kommer upp!!

• T3ZZ

God Jul på er allesammans!
    Jag fick massor (enligt mej) med pengar. Det ska gå till klänningen =D. Räkna lite påt å det e inte många kr som e kvar att spara till.

Dags att börja reflektera över nyårslöfte. Årets var att vi skulle köpa hus, sagt å gjort. Tre månader in i detta året flytta vi in. Nästa års nyårslöfte kommer nog bli, att jag ska bli gift (om inget oförutsätt händer såklart) å att farstu ska bli klart å kök påbörjat eller färdigt.
    Tre nyårslöften, undrar hur d ska gå.

• juma

Go forsättning på det nya året!
    Nu är vi inne på det "rätta" året så nu tror jag att det kommer att gå undan till vi ska där som brud och brudgum:D.

Svar på tråden Juli 2009 forts