• Svar på tråden Juli 2009 forts
  • Plummis83

Hur går det för er tjejer??

Kommit något vidare eller står det stilla i planeringen hos er oxå??

• Sobeit

Plummis83:

Nähä, du! Här händer det grejer!!!

Vi har bytt både plats för vigsel och plats för bröllopsmiddagen. Och vigseln blev kl 15,30 istället för 15,00. Och allt känns så himla bra nu!

Dessutom har vi blivit med kock! En kompis till min bror som ska laga maten och han ska även provlaga hemma hos oss den 8 november. Så här är allt i rullning!!

Och på lördag ska jag och en kompis och titta efter material och stämplar. Lite papper har jag hemma och en stämple, men jag vill ha mer!! Så planen är att efter helgen ska utseendet på inbjudningarna och save-the-date-korten vara klara.

Hur går det för dig?

• Plummis83

Just nu står det stilla!! Väntar tills det blir november så det lugnar ner sig för min sambo å hans jobb!! Sen blir det full fart med att ordna med inbjudningskort å sådant! Ska passa på att göra rätt mkt under vintern då min sambo inte jobbar så mkt.
    Fast själv kommer jag börja jobba 10% mer from 1 dec på schemat!! Nästan heltid!!
    På tors firar vi dessutom 2 år, i november firar vi både min sambo som fyller 30 och även våran förlovningsårsdag!

• Sobeit

Vad jobbar du med? *nyfiken*

Plummis83 skrev 2008-10-21 10:20:53 följande:
    Just nu står det stilla!! Väntar tills det blir november så det lugnar ner sig för min sambo å hans jobb!! Sen blir det full fart med att ordna med inbjudningskort å sådant! Ska passa på att göra rätt mkt under vintern då min sambo inte jobbar så mkt.Fast själv kommer jag börja jobba 10% mer from 1 dec på schemat!! Nästan heltid!!På tors firar vi dessutom 2 år, i november firar vi både min sambo som fyller 30 och även våran förlovningsårsdag!
  • Plummis83

Jag jobbar på ett gruppboende (autism) så jobbar kvällar å nätter medans min sambo jobbar dagtid (på sommaren slutar han dock runt 20) så knappt vi ses ibland!!

Sobeit skrev 2008-10-21 11:55:14 följande:
    Vad jobbar du med? *nyfiken*
  • Sobeit

Förstår att det blir lite knivigt att få ihop allt då.

Plummis83 skrev 2008-10-21 11:57:45 följande:
    Jag jobbar på ett gruppboende (autism) så jobbar kvällar å nätter medans min sambo jobbar dagtid (på sommaren slutar han dock runt 20) så knappt vi ses ibland!!
  • DanKat
    Plummis83 skrev 2008-10-21 07:26:21 följande:
    Hur går det för er tjejer??Kommit något vidare eller står det stilla i planeringen hos er oxå??
    För mig står det inte stilla! Jag gjorde min slöja igår!!!! Den blev superfin!!! Är så grymt nöjd, och allt som allt kostar den 83kr!!! (har inte köpt något spänne än, men jag chansade på att det kostar ungefär 20kr å då blir totalsumman 83 ) Vi hade budgeterat 500 för slöjan!!
  • DanKat

Jag ska förresten träffa en annan BT-tjej i eftermiddag Ska ner på stan och fika tillsammans, vi har aldrig träffats tidigare men upptäckte att vi bor i samma stad Det ska bli spännande!

• DanKat

Lämnade förresten in våra ringar för gravyr igår också, när jag ändå var på stan Vi visste inte när vi skulle förlova oss när vi köpte ringarna så vi fick skjuta upp ingraveringen. Kändes dock lite jobbigt att måsta vara utan ringarna en vecka nu när vi har dom inlämnade , men vi fick faktiskt låna atrapper från guldsmedsaffären!:D Så nu har vi varsin ring iaf! Det tyckte jag var schysst

• kiane

Oj, vad ni har hunnit med mycket! Blir nästan lite stressad när jag märker att det går lite trögt framåt för mig. Jag är mammaledig med en liten kille på drygt 3 månader och eftersom jag är hemma om dagarna borde jag verkligen ha tid men jag förstår inte vart tiden rinner iväg? Kanske åt att mata, byta blöjor och söva lilleman :)

Svar på tråden Juli 2009 forts