• MissieA

9 maj 2009 - brudar!

Hej alla brudar!

Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?

Vi kanske kan följa varandras planering :-d

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!
  • MissieA
    anja1661 skrev 2008-10-20 22:27:37 följande:
    vår tårta kommer nog bestå av sockerkaksbotten, hallonmousse, chokladmousse och vaniljkräm...mumma!
    vad ska ni ha över innehållet? Alltså istället för marsipanen..

Ska någon åka till tyskland och handla alkohol?
  • Villnu

Choklad är ju gott, mmmm

anja1661 skrev 2008-10-20 22:30:12 följande:
    mörk choklad och passion!!
  • Villnu

Har ni valt musik? Jag skulle vilja ha den "vanliga" bröllopslåten som inmarsh, va nu den heter?

• anja1661
    MissieA skrev 2008-10-20 22:30:27 följande:
    vad ska ni ha över innehållet? Alltså istället för marsipanen..Ska någon åka till tyskland och handla alkohol?
    tror det blir marsipan eller sugarpaste...vet inte riktigt...hmm...
  • anja1661
    Villnu skrev 2008-10-20 22:32:25 följande:
    Har ni valt musik? Jag skulle vilja ha den "vanliga" bröllopslåten som inmarsh, va nu den heter?
    vi har inte valt musik ännu men jag lutar oxå åt att ha nån klassisk inmarch men en gladare mer personlig på utgången!
  • ElinPierre

Är det helt lagligt? Har inte lyckats få svar på det än.. :o)

anja1661 skrev 2008-10-20 22:26:59 följande:
    vi har köpt via vinsajten.comskitbilliga och bra! vi kommer beställa en omgång till runt nyår..typ öl och sånt med bästföre datum.
    Vi kommer att ha Värmlandsvisan.. hade tänkt ha den både in och ut. . SKA man ha olika?

Någon slags chokladtårta skulle ju passa er perfekt då.. SÅ GOTT!
  • Soon and very soon

jösses vad alla skriver! hej hej! jag finns här men ändå inte! hoppas alla har det bra! har helt stannat av! suck! känner rmig lite ledsen! vad gör jag nu lixom....

• Villnu

Ja va gör man nu... Själv så har jag varit och tittat på ringar så nu vet jag vart jag ska beställa iaf. Så kanske jag byter ut min fejk sten mot en diamant oxå :) Men det var inge brådska med att beställa typ i mars skulle bli bra.
    Sen så föröker jag få tag på henne som jag vill ska sjunga men ringer på fel tider hela tiden :(

• Villnu

Nu har jag fixat en som ska sjunga i kyrkan :) :) å va roligt!!!!

• anja1661

aah vad kul! edet någon ni känner eller??
    hur fixar man annars en solist till kyrkan? vi känner ingen med bra sångröst!

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!