Inlägg från: MissieA |Visa alla inlägg
  • MissieA

9 maj 2009 - brudar!

Hej alla brudar!

Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?

Vi kanske kan följa varandras planering :-d

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!
  • MissieA

Vad kul Vi har bokat lokal och vigselförättaren, vi ska vigas borgligt. Vad har du köpt för klänning? När ska ni skicka ut inbjudningskorten?

• MissieA

O ja vi har också mkt kvar att göra. I vilken stad gifter ni er?

• MissieA

VI har också tänk skicka i jan/feb och ha osa i slutet av mars..

Anja, ni har ju hunnit med jättemkt

Var ska ni alla gifta er? Vi gifter oss i gislaved (nära jönköping). Vilken tid ska ni vigas då?

• MissieA
    MLHM skrev 2008-09-28 12:12:53 följande:
    Här är en till som gifter sej 090509! Eller åtminstone hoppas jag det. Vi har precis bestämt datum, nu återstår allt praktiskt. Jag inser att det är bråttom för vår del, nu när jag läser hur långt alla kommit i sin planering!
    Nej ha inte bråttom ut nu för det är faktiskt långt tid kvar så stressa inte. Det viktigaste är ju lokal och kyrka/vigselförättare.

Vad kul att vi är några som ska gifta oss då..
  • MissieA

Hehehe ni har hunnit med mkt tjejer kul. Jag ska också ha en ivory klänning. Vad kollar ni på när ni bokar fisör? Jag vill med boka nu, men vet verkligen inte vem jag ska boka. Vill ju ha fint hår den dagen hehe.

Vi har inte hunnit göra så mkt än för jag har tenta om några dagar och min m2b är på kurs med jobbet. Rusta har jättefina tapeter för bra pris också

Vilken tid ska ni vigas?

• MissieA

Min m2b är med och planerar saker och faktiskt gör grejer med hehe. Han bokade lokalen och bandet däremot tycker han att jag stressar när det gäller bröllopet och att det finns gott om tid kvar med småsakerna. Han hittade också inbjudningskorten, men vi bestämde oss för dem tillsammans så han är väldigt duktig hehe.

Jag tycker med att du ska ta de skorna Vi ska vigas kl 17, tycker ni att det är sent? Vi ska ha en borglig vigsel inför gästerna i lokalen så den kommer bara ta några minuter, sen kommer festen att hålla på väldigt länge.. till minst 3

• MissieA
    Rebellen75 skrev 2008-10-01 18:49:36 följande:
    Vi kommer att vigas kl 16, transport och mingel till det är dax för fest och mat 18-ca 01. Fotografen kl 14. Frissans tid skulle vi komma överens i jan för att anpassa till fotografen men det blir väll runt 9-10 . Skönt att man har bokat allt som har bestämda tider sen får man ta det som det kommer. Mitt dilema är att jag inte vet hur jag ska göra med barnens hår. Stora tjejen är 10 med långt rakt hår alltid utsläppt med sidobena. Minsta tjejen är tre men har långt hår ner till rumpan, Om man låter hennes hår bli blött har hon korkskruvar men de raknar av pga att det är så långt om man inte använder några stylingsprodukter. killen har också lång hår ner till axlarna men där det snedbena.
    Jag tycker att flätor är jättefina och speciellt på barn. Den stora tjejen kan ha en liten fläta bara av luggen (fråga om du inte förstår min kostiga förklaring hehe), lilla tjejen kan ha en helt vanlig fläta eller en på snedden som man ser framifrån. Killen däremot vet jag inte. Vad brukar han göra med håret?
  • MissieA
    Villnu skrev 2008-10-01 22:04:34 följande:
    Idag har jag funderat och funderat hela dagen på jobbet... vet inte hur jag ska göra med fotograf eller hår och make. Vi vill ju läggga så mycket som möjligt på resa men sen så vill man ju vara riktigt fin på sin dag. Va skulle ni göra???
    Jag hade lagt pengar på fotograf för bilderna kommer ni ha som minne resten av livet + håret för jag vill att det ska hålla hela dagen, men det beror på hur du ska ha det. Jag kommer lägga pengar på smink med, men det kanske inte är så nödvändigt om ni inte har en budget för det
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!