9 maj 2009 - brudar!
Hej alla brudar!
Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?
Vi kanske kan följa varandras planering :-d
Hej alla brudar!
Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?
Vi kanske kan följa varandras planering :-d
Vad kul Vi har bokat lokal och vigselförättaren, vi ska vigas borgligt. Vad har du köpt för klänning? När ska ni skicka ut inbjudningskorten?
Puffar!!
O ja vi har också mkt kvar att göra. I vilken stad gifter ni er?
VI har också tänk skicka i jan/feb och ha osa i slutet av mars..
Anja, ni har ju hunnit med jättemkt
Var ska ni alla gifta er? Vi gifter oss i gislaved (nära jönköping). Vilken tid ska ni vigas då?
Hehehe ni har hunnit med mkt tjejer kul. Jag ska också ha en ivory klänning. Vad kollar ni på när ni bokar fisör? Jag vill med boka nu, men vet verkligen inte vem jag ska boka. Vill ju ha fint hår den dagen hehe.
Vi har inte hunnit göra så mkt än för jag har tenta om några dagar och min m2b är på kurs med jobbet. Rusta har jättefina tapeter för bra pris också
Vilken tid ska ni vigas?
Min m2b är med och planerar saker och faktiskt gör grejer med hehe. Han bokade lokalen och bandet däremot tycker han att jag stressar när det gäller bröllopet och att det finns gott om tid kvar med småsakerna. Han hittade också inbjudningskorten, men vi bestämde oss för dem tillsammans så han är väldigt duktig hehe.
Jag tycker med att du ska ta de skorna Vi ska vigas kl 17, tycker ni att det är sent? Vi ska ha en borglig vigsel inför gästerna i lokalen så den kommer bara ta några minuter, sen kommer festen att hålla på väldigt länge.. till minst 3