• MissieA

9 maj 2009 - brudar!

Hej alla brudar!

Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?

Vi kanske kan följa varandras planering :-d

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!
  • Villnu

Japp det är bestämt här oxå. Kyrkan är klar och köpt klänningen har jag oxå :)

• MissieA

Vad kul Vi har bokat lokal och vigselförättaren, vi ska vigas borgligt. Vad har du köpt för klänning? När ska ni skicka ut inbjudningskorten?

• Rebellen75

Här en till.

VI har bokat Kyrka, lokal, fotograf och hår.
    Skulle behöva sätta fart med inbjudningar och planera vad för mat vi ska ha.

• MissieA

O ja vi har också mkt kvar att göra. I vilken stad gifter ni er?

• Villnu

vi bor i säffle så det blir i en kyrka utanför. Kollade lite priser på håruppsättning... 2800 och det var säkert billigt men jag höll på att trilla av pinn! Vi ska försöka att snåla så det blir en fin bröllpsresa istället.

• anja1661

vi gifter oss oxå den 9e!!!
    vi har bokat kyrka, lokal med mat, make up o hår, m2b kläder, lite dekorationer, halva ransonen alkohol, håller på att knåpa ihop inbjudningskorten, bestämt tärna och bestman, klänningen är bestämd men inte beställd likaså tärnklänningen.

ja det e nog det som e klart hittills. just nu vill jag bara få festhäftena klara (mallen) för det har jag som huvudvärk just nu.

jag funderar på om det blir bra att skicka inbjudningskorten runt jan/feb? och ha typ 20 mars som osa datum...vad tror ni??

• Villnu

Jag tänkte skicka i början av mars å sen osa typ i början av april...

• Rebellen75

Jag funderar också på att skicka ut inbjudan i feb närmare bestämt till alla hjärtans dag. Det är på en lördag så de får väll korten den 13feb. Har även tänkt att skicka de i samband med julkorten, men det känns lite tidigt.

• MissieA

VI har också tänk skicka i jan/feb och ha osa i slutet av mars..

Anja, ni har ju hunnit med jättemkt

Var ska ni alla gifta er? Vi gifter oss i gislaved (nära jönköping). Vilken tid ska ni vigas då?

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!