• MissieA

9 maj 2009 - brudar!

Hej alla brudar!

Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?

Vi kanske kan följa varandras planering :-d

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!
  • Villnu

Ja det kan jag oxå ta emot :) allt kostar ju så mycket. Oj vad jag upprepar mig...

• ElinPierre

Har förresten bestämt mig för att fixa frisyr och make själv.. eller tärnan eller nån annan.. Vill inte betala för det i alla fall.. ;o)

• Villnu

Hade ju tänkt att vara i försammlingshemmet till kyrkan vi ska gifta oss i men nu gick inte det. Tänkte jag skulle prata mä prästen personligen å kolla en extra gång. Annars så måste jag leta annan lokal och transport...

• Rebellen75

Jag skulle aldrig kunna fixa mitt hår själv. Det skulle inte hålla en timme. Har spikrakt hår och riktigt tunna hårstrån, ingen styrsel alls om jag inte förstås använder typ två sprayflaskor . Så det får bli proffs för min del.

• anja1661

hej tjejer!!
    här har det hänt lite iallafall...jag o tärnan har bestämt hennes klänning nu...sååå snygg!!! jag har köpt skor till mig och en frack till sonen som kommer vara 2år och 8månader..åhh han kommer bli så söt!!
    jag ahr bestämt mig för färgen ivory istället för vit klänning...var o kollade på skillnaden i verkligheten och ivory är mjukare på något sätt.

jag har oxå köpt tapet som vi ska använda som löpare på borden...

• Rebellen75

vi ska också ha tapet som löpare, men har inte varit och tittat ut något än. Vet att jag vill ha svart men inget mer, få se om man hittar något till bra pris, typ på rusta. Har inte varit där på flera år men vet att de brukar ha billiga tapeter.

• MissieA

Hehehe ni har hunnit med mkt tjejer kul. Jag ska också ha en ivory klänning. Vad kollar ni på när ni bokar fisör? Jag vill med boka nu, men vet verkligen inte vem jag ska boka. Vill ju ha fint hår den dagen hehe.

Vi har inte hunnit göra så mkt än för jag har tenta om några dagar och min m2b är på kurs med jobbet. Rusta har jättefina tapeter för bra pris också

Vilken tid ska ni vigas?

• ElinPierre

Vi kommer vigas 15.00.. Tyckte det kändes som en bra tid. Kommer att ha endel gäster som åker ganska långt.. Sen vill man ju inte ha den för sent, så att festen blir kort.. ;)

Kommer också beställa min klänning i Ivory...

• fluffinuff

Vad roligt! Jag ska också gifta mig 9:e maj. Vi har fixat slott, vigselförättare, men egentligen inte bokat än, bara mejlat än så länge. Sen så ska jag boka tid för att sy upp klänning idag, har kollat ut vilka papper vi ska köpa till program och inbjudan och spånat lite runt dekoration. Har kollat på ring också, men vill ha en ovanlig som heter mokume och den finns bara att skicka efter från USA vad jag kan se.

• anja1661

vi har bokat kyrkan kl 15 men jag ska nog försöka boka om den till 14 så man hinner dansa ordentligt! man vill ju förmodligen aldrig att den dagen ska ta slut!!

jag köpte min tapet på rusta! en vinröd jättefin!! 99kr rullen tror jag det var!!

jag har köpt ett par skor, vad tror ni. de är beiga och passar kanske inte till ivory? men jag har sååå svårt att hitta skor som passar mina breda klumpfossingar. vad ska jag göra? kan jag ha dessa ändå?? skorna syns väl ändå inte så mycket, eller?

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!