• MissieA

9 maj 2009 - brudar!

Hej alla brudar!

Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?

Vi kanske kan följa varandras planering :-d

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!
  • Villnu

Det är en som brukar sjunga i kyrkor även kantor tror jag. Hon sjöng på min kompis bröllop tyckte hon hade jätte fin röst.

• Villnu

Ja då sitter man på jobbet och det enda man tänker på hela dagarna är bröllop och allt som har med bröllop att göra. Letar efter nån fin låt som jag tänkte hålla lite hemligt för min goding, liten överaskning tänkte jag. Förslag?

• anja1661

celine dion - because you love me

• Villnu

Gud va tiden går sakta... vill gifta mig nu!!! Åkte förbi vår kyrka och då slog det mig, jag ska stå där å gifta mig!!! Så overkligt lixom, kommer inte riktigt att fatta förens man står där. Hur går det för er alla?

• MissieA

Hehehe, jag tycker att tiden går snabbt om bara 6 månader står vi där och är gifta.

FÖr oss går det väl bra,, lite sakta men det är skönt. Hur går det för er?

• Villnu

Sakta nu, men min kalender är rätt så full under feb-april, känns som allt händer då!

• MissieA

Heeej tjejer!
    Vart har ni tagit vägen?? Jag har haft ganska mkt i skolan så har inte riktigt haft tid för bröllopet, men ska titta på vigselringar nu eller nästa veckan. Ska bli kul Sen så ska vi köpa lite småsaker, som sigill m.m.

Vad ska ni ha för dekoration på borden? Om blommor, vilka då och hur många?

• Soon and very soon

jag har tänkt att ha ljus på "stora" runda fat och lägga rosa rosor runt(hela) kanske nån annan färg med. på borden alltså... och känner mig delad, en del av mig vill nu!!!! och en del känner hur ska jag bli klar ?? det är bara 6 månader kvar!

• anja1661

vi kommer ha värmeljus och små koppar med rosor i... på bordet har vi en vinröd löpare i tapet och dekorera med guldhjärtan och ev hjärtan-på-tråd eller murgröna.
    vi kommer ha rosor, passions rosen. den är vinröd och den ska ajg ha i buketten oxå...

har oxå MASSOR i skolan nu....*suck* men har precis fått reda på att jag klarade en tenta som ajg absolut inte trodde på!!!

• ElinPierre

Vi ska ha en träplanka (har lite vilt tema) som löpare och på den ska vi ha vaser med äpplen,vindruvor, kanske lime och hjärtan på tråd i.
    Sen ska vi ha massor med sånna billiga ljuslyktor från IKEA...
    Sen tror jag att vi ska försöka hänga upp lyktor (barnmatburkar) i taket över borden.. Tror att det kan bli toppen, men är rädd att det blir lite färglöst.. Vi får väl se..
    På "vårt" bord kommer vi även ha lite glas på fot och andra glas med gröna inslag för att göra det lite speciellt...

Grattis till Tentan Anja!

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!