• MissieA

9 maj 2009 - brudar!

Hej alla brudar!

Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?

Vi kanske kan följa varandras planering :-d

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!
  • anja1661

jag är 26 och min m2b är 28. vi kommer gifta oss här i trakterna där vi bor.

• Villnu

Varför har man egentligen så bråttom med allt, kände bara att det blir så mycket hela tiden.
    Själv så ska jag jobba mer en heltid en månad nu så det blir att lägga bröllopet på hyllan. Men det är lugnt man hinner :)

• Soon and very soon

jag är 29 min man 32! bor i stockholm.

• MissieA
    Villnu skrev 2008-10-03 16:13:48 följande:
    Varför har man egentligen så bråttom med allt, kände bara att det blir så mycket hela tiden.Själv så ska jag jobba mer en heltid en månad nu så det blir att lägga bröllopet på hyllan. Men det är lugnt man hinner :)
    Klart man hinner, det är flera månader kvar Vi ska också ta det lungt med planeringen nu några dagar, jag måste vila efter min tenta faktiskt.

Hur ska ni tjejer ha ert hår då?
  • ElinPierre

Skulle vilja ha en cool frisyr men har snöat in på ibakad fläta på ett eller annat sätt.. Vet inte hur man gör det coolt men min tärna ska få leka lite får vi se..

• MissieA

Hårsmycken kan göra väldigt mkt låter jättefint med en inbakad fläta.

• Shaggy

jag bor oxå i halmstad, är 26år. gifter mig den 16maj..
    MissieA, vart kostar fotografen som ni har bokat?
    letar efter nån bra fotograf?

• Soon and very soon

svårt det här med håret tycker jag vill ha nått "ordanat men oordnat ruffs" fattar frisören då tro??

• Villnu

Fy vad det är svårt att låta bli denna sida!!! Tänker på bröllop hela tiden svårt att lägga undan bara så där :)

• ElinPierre

Haha, du kan ju alltid försöka.. Ta med en bild på nåt som liknar det du vill ha, bara för säkerhets skull.. ;o)

Soon and very soon skrev 2008-10-05 17:19:41 följande:

svårt det här med håret tycker jag vill ha nått "ordanat men oordnat ruffs" fattar frisören då tro??
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!