9 maj 2009 - brudar!
Hej alla brudar!
Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?
Vi kanske kan följa varandras planering :-d
Hej alla brudar!
Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?
Vi kanske kan följa varandras planering :-d
villnu: hur år du då?? om du fått jobba en massa extra??
Jo det går bra men man har ju inte hunnit smälta allt...å begravningen är inte förrän i dec så då blir det väl allt på gång.
aj då, men skönt att det är 5 mån kvar då ialla fall! lycka till!
oj, beklagar sorgen villnu! stod ni varandra nära?
ElinPierre: vad ska ni plugga?? jag hajade till pga att du skrev 3.5år. så länge e min utbildning på nämligen!! jag pluggar till lärare! jag blir behörig i förskolan, förskoleklass och skolan upp till 4-5an...men jag hör hemma på förskolan helt klart!!!
ikväll ska jag o min m2b mysa i soffan framför idol med ett varsitt vinglas fullt med hemmagjord chokladmousse med lime marinerade jordgubbar!! *mums* det känns lyxigt och jag har väntat i 5veckor efter som jag håller på o kämpar med vikten! men idag sak jag unna mig det....det är jag värd.
trevlig helg på er!!
Nu känns livet lite lättare igen...man har hunnit bearbeta lite och livet börjar gå tillbaka till det vanliga. Har även bokat resa nu, åker dagen efter vi gift oss :)
Nu är det bara att försöka koncentrera sig på pluggingen, ligger väldigt efter...
Hur går det för er andra då?
Det blir thailand, karon beach. En del tycker det kanske är dumt då det börjar bli lågsäsong då o kanske lite mer regn om man har otur. Men å andra sidan är det lugnare lite mer chanser att pruta då det börjar bli ont om turister. Tror det blir bra ja.
Men annars så hinns det inte så mycket nu, tänkte ju att inbjudningarna ska ut i mitten slutet på feb, så jag satsar på det.
Här går det bakåt i planeringen