9 maj 2009 - brudar!
Hej alla brudar!
Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?
Vi kanske kan följa varandras planering :-d
Hej alla brudar!
Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?
Vi kanske kan följa varandras planering :-d
Här är en till som gifter sej 090509! Eller åtminstone hoppas jag det.
Vi har precis bestämt datum, nu återstår allt praktiskt. Jag inser att det är bråttom för vår del, nu när jag läser hur långt alla kommit i sin planering!
Vart tog alla nionde maj brudar vägen....
Själv så har jag kollat lite mer priser gällande frisörer. 3000 lutar det emot men då var allt med, själv i lokalen, löshår om det behövs, bjuds på lite frukt o dryck och att vi även träffas och går igenom allt som ska gås igenom ett tid innan. Blir nog bra :) Känns ju som det är en evighet kvar!!
Hallå...
Jag är här
Men det händer inte så mycket på min front.
Själv så har jag kollat lite priser på fotoalbum idag plus lite priser för håruppsättningar. Allt är så dyrt :(
Jag har bokat frissan med dessa inkluderat i priset - ansiksbh+nagelförl+prov make+make. håruppsättning 3970:-
Jag har sån tur att frissan ligger väg i väg med fotografen. De tar 1800:- för att ta kort i en timme, men sen får man köpa de kort man vill ha och då tillkommer det ju lite till. Men det kan man ju betala när man har råd efter bröllopet.
Vi ska också gifta oss den 9 maj!
Vi har bokat kyrka, prel bokat en lokal och en annan på g. Vi har förmodligen bestämt meny och tårta, min mamma har bokat skjuts från kyrkan. Fotograf är bokad, solister till kyrkan och serveringsfolk till middagen..
Inbjudningskort, vigselprogram, festhäfte, placeringskort och tackkort har vi bestämt utseende på men inte gjort än, väntar på lite papper och så...
Min klänning och tärnans är bestämd men ej beställd.
Säkert mer men jag kommer inte på just nu..
Hur går det för er andra? Såg att det var lite stilla för endel, det är samma här. Men vi hade en lång bilresa häromdagen då vi pratade igenom endel och det började kännas skoj igen!
Jag vet det mesta hur jag vill ha det men vi måste vänta för att se vad för pengar vi har att röra oss med. Vecka 45 kommer det byggjobbare hit till oss och börjar renovera huset. Just nu är vi uppe i 450 000kr men vi måste ha massor med inredning (badrum, tvättstuga, toalett, 2 sovrum och ett förråd).
Så är det någon som har lite pengar över där ute så tar jag tacksamt emot