9 maj 2009 - brudar!
Hej alla brudar!
Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?
Vi kanske kan följa varandras planering :-d
Hej alla brudar!
Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?
Vi kanske kan följa varandras planering :-d
Ja bra fråga men min mamma nämnde att min mormor va duktig på tårtor tänkte fråga henne... kruxet är att vi inte har avslöjat att vi ska gifta oss för så många. Och min gubbe har inte bråttom "det är ju så långt kvar" säger han. Medans jag tycker att tiden går jätte fort.
Känner likadant.. Skulle faktiskt verkligen kunna tänka mig just nu att gå till kyrkan med bara de verkligt nära (typ mammor och pappa, tärna med man och bestman med fru...).
Och sedan bjuda med dem på en brakmiddag på en fin restaurang.. Vad mysigt det skulle va!...
Tårtmässigt har vi NOG bestämt oss- sockerkaksbotten med vitchokladmousse och "rena" hallon. Syrligt och sött möter varann.. Och sen vill jag helst ha marsipan över, men vår vän som ska göra tårtan ville helst ha sugarpaste.. Vi får väl se!
Eftersom vår vän gör tårtan kommer det inte kosta så mycket..
en liten fråga? hur gör ni om ni svara på en fråga och den andra texten är då mä. Kan typ inget om datorer...
Klicka på den runda ikonen i det meddelandet du vill att ska vara med- som är ett " och ett uppochnervänt V
Se där jag klara det :))
vår tårta kommer nog bestå av sockerkaksbotten, hallonmousse, chokladmousse och vaniljkräm...mumma!
Alltså jag tycker inte om grädde inte marsipan och inte så mycket vaniljkräm och för sliskigt. Vad finns å välja på då till tårtan?
mörk choklad och passion!!