• MissieA

9 maj 2009 - brudar!

Hej alla brudar!

Vi har bestämt datum och det blev 9 maj, så nu undrar jag ifall det finns några fler som har bestämt sig för det datumet?

Vi kanske kan följa varandras planering :-d

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!
  • anja1661

nej men gud vad trist!! och sååå typiskt ellerhur?
    jag känner mest stress och oro nu inför att jag kanske ligger efter i planeringen!! med typ ring och klänning!!! måste man ha ringen klar nu?? shit vad dumt att jag inte tänkt på att det kan ta lite tid att få hem den och så....
    jag får dra med syrran som ska vara tärna nästa helg och kolla ut den som jag hittat! sen beställer jag den på nätet.
    klänningen e jag oxå sugen på att köpa nu nu nu!!!

• elsi

anja1661:- Ringen kan man gör mindre, Klänningen med...
    Klänningen hoppas jag ska sys, Hade bestämt en stil med nu vet jag inte. Alla är så jädrans vacker härinne, med alla fina bilar och blommor, håret och färtema, männen i snygga kostymer med bästmän klädde lika med rose på kavajen.....
    Ringen är min fästmans jobb.
    min f.ring har ganska stor diamant. den är så vackert, alldeles vit Ringen kan man ändra storleken på om man ta ut stenen.

pga avbokat lokal har vi inte ens skickat ut inbjudningar, vet ej var vi ska har festen , vad den ska kosta eller hur det bli. Prästen kan vi inte prata med förran nästa år. Men vi är bokad, med en präst och i en kyrka .

Usch, nu ta jag mig harifrån.... hej så länge..

• ElinPierre

Ringen känner jag mig halvt stressad över också.. P´s kommentar är: "Ja, det tar ju inte ett halvår att få den i alla fall".. Hmm.. Nej visst, men tänk om den måste justeras osv..!!??

Mina bridezilla fasoner börjar så smått bubbla över ytan...

• MissieA

ooo är så ledsen tjejer, men oroa er inte för mkt det löser sig på något sätt.

Då är jag verkligen efter med planeringen, jag har ingen aning om vilken klänning jag vill ha eller vilka ringar det blir Men jag kännas att det faktiskt får vänta till jan/feb nån gång hehe.

Har ni bokat frisör, fotograf, fixat med bukett och de andra grejerna??

• anja1661

japp, fotograf bokad, bukett bokad, smink och hår bokat, meny bokad, lokal bokad, kyrka bokad, m2b kläder inköpta, dekorationer inköpta, skor inköpta, tårta bokad.....hmm..ja allt annat e typ klart!

nej föresten, vi har inte köpt våra inbjudningskort ännu. de ska jag köpa i helgen och sen skickar vi nog de i januari redan...

känns rätt skönt att ha kontroll över grejerna. mitt kontrollbehov är under schack!

• trollet79

Hej

Jag vill också hoppa med här, vi har bestämmt för att gifta oss i maj

Vi vill gifta oss här hemma men nu verkar inte prästen vara så sugen på det så vi får se hur det blir nu, om han inte ställer upp att gifta oss så ska vi kolla med att gifta oss borgerligt istället

Det lutar åt att vi gifter oss i pingst den 30e maj

• anja1661

välkommen trollet79!!
    hur går planerna? hur långt har ni kommit??

• elsi
    MissieA skrev 2008-11-30 23:20:55 följande:
    ooo är så ledsen tjejer, men oroa er inte för mkt det löser sig på något sätt. Då är jag verkligen efter med planeringen, jag har ingen aning om vilken klänning jag vill ha eller vilka ringar det blir Men jag kännas att det faktiskt får vänta till jan/feb nån gång hehe.Har ni bokat frisör, fotograf, fixat med bukett och de andra grejerna??
    nej nej nej nej, och nej ... känns lite tomt just nu..
  • MissieA
    elsi skrev 2008-12-01 21:35:56 följande:
    nej nej nej nej, och nej ... känns lite tomt just nu..
    hur går det med lokalsökandet?? Var bor ni?
  • elsi

Stockholm...vi ska till ett ställe imorgon. han är trött på letandet mm och undra varför vi ska inte bara åka i väg och gör det själva. fast han vet ju att jag skulle vilja ha vänner t´rúnt omkring och familjen mm.. och förstår det oxå...

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar!