• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • Lali2008

Hej igen, Testade negativt igår på BIM +1 och idag mår jag jättekonstigt. Har underlig, liksom pulserande värk i magen som jag aldrig haft förut och är helt yr. Någon som haft liknade symptom och vet vad det innebär?

• Ankan80

Lali2008Jag har ingen aning tyvärr...

Jag vet hur man kan bota sitt FL och BT missbruk.
    Man startar en blogg

Min handlar om trädgård då det är mitt yrke
    Tänkte att det skulle vara lite inspiration till mig själv och andra

Tänker inte så mycket på ÄL och BIM iaf så måste ha lyckats!

• Lali2008

Ankan80: Bra idé. Mitt jobb är nog tyvärr inte så intressant att blogga om, eftersom jag jobbar på bank. Men jag kikar gärna på din blogg för jag ska snart "inreda" vår nya terass så jag kan behöva lite trädgårdsinspisation. Bra också att tänka lite på annat, som sagt...

• Lali2008

Ankan80: Tack! Jag tar mig en titt!

• Tit

Åh, den som ändå hade en trädgård!! Ett hus med stor tomt har alltid varit min dröm, men det låter vänta på sig. Nu har min dotter startat på en superbra skola (danska Adolf Fredrik ungefär) och därifrån tänker jag inte ta henne på minst 7 år, hon går i trean nu. Det finns i och för sig villor nära oss, men de börjar på 12 miljDKK

Med mitt fråga om "feminim vokabulär" tänkte jag mer hur man pratar med barn... Med kompisar talar jag också mera rakt, men historien om indianerna var ju rolig!

Lali: Starta du en blogg om ditt bankjobb, den kan bli kultförklarad och du kan bli miljonär!! (lite som en kos dagbok... )

Fy tusan för MF- det borde förbjudas!

• Ankan80

Hehe...i dessa tider är det väl utomordentligt med en bankblogg

Lali2008 skrev 2008-10-30 14:20:49 följande:
    Ankan80: Bra idé. Mitt jobb är nog tyvärr inte så intressant att blogga om, eftersom jag jobbar på bank. Men jag kikar gärna på din blogg för jag ska snart "inreda" vår nya terass så jag kan behöva lite trädgårdsinspisation. Bra också att tänka lite på annat, som sagt...
  • Lali2008

Tit & Ankan80: Jag är skeptisk...

Ankan80: Fantastiska bilder på din blogg

• pluttefisa

FruLjungberg svagt streck betyder ju ocksa positivt, det star det iaf pa förpackningen sa det är inte missfall. Jag fick tva svaga test när jag testade BIM+1 och sen idag testade jag pa morgonen istâllet för eftermiddagen (BIM+4) och da fick jag ett starkt streck sa vänta lite innan du dömer ut det.

Lali2008, jag hade molvärk eller pulserande värk om du vill och var/är riktigt yr i huvudet - som om jag ska svimma hela tiden och tydligen är det symtom för jag har plussat! (grater ocksa för Ingenting!)

Kan dock tillägga att jag inte alls har ömma eller spända bröst - vad betyder det?

• Ankan80

Tack tack! En början iaf.

Lali2008 skrev 2008-10-30 15:46:55 följande:
    Tit & Ankan80: Jag är skeptisk... Ankan80: Fantastiska bilder på din blogg
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3