• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • Tutik och Prasart

Jag skulle oxå vilja festa till det nu när alla andra gör det.
    Men jag får snällt dricka min Coca Cola och vänta till nästa år att festa till det.

• Tit

Åja, festa är väl kul men för de flesta är det bara en klen tröst! Vi skulle nog hellre vara tvungna att stå över...
    Själv fick jag brev från gynekologen, blev helt kall för jag gjorde cellprov nyss. Men det visade sig att han inte grävt upp tillräckligt med celler för ett dugligt test, så nu har jag tid för nytt 22nov. Så länge vill jag inte vänta! Jag vill gärna ha det avklarat innan vi "bakar" Nästa ÄL är troligtvis om en vecka. Inte går han att få tag i heller för att byta tid. GRR!

• ingenjörsbruden

Tit: Stöön...va tråkigt att behöva ditt igen o lämna cellprov....skönt att det inte var ngt hemskt besked iallafall!
    Men det borde väl inte vara några problem att skrapa celler 2 v efter ÄL?!

Tutik o Prasart o blivandefrularsed: Hoppas partajandet var roligt med eller utan sprit!

Ankan: Åhhhh Gourmeémiddagen i Mölle är SÅ god!! Mmmmmmm! Var där i våras!! Så mysigt!! Hoppas ni hade det bra o att det smakade!!

Hvidis: Har hört att efter ett MF så brukar det ta direkt.....typ att MF har rensat ut o sen gången efter så blir det kanon.....håller tummen för er!!

Ninnispinnis: Du är så go o peppar oss alla!!

Jaha.....vill inte inge något men har mina misstankar.....men håll gärna en tumme för oss.....indianerna har inte kommit ännu.....de är 3 dagar sena....o jag mår lite skumt....

• Tit

Oh så spännande. Ska du inte testa nu med en gång. Jag hade aldrig kunnat hålla mig!

Cellprovet är ingen fara att ge, men jag hade bara velat vara säker på att allt var helt bra innan jag blir gravid.

Ha en trevlig vecka allihop -öva på Själv ska jag till Grönland hela veckan och har ingen aning om om jag kan hitta nät nånstans.

• Ankan80

Ingenjörsbruden:
    Hoppas hoppas, håller tummarna!!

MMMM..maten var underbar! Dock var några rätter lite skumma, men är det en delikatess så får man väl tro på det
    Vi hade kanonväder också...härligt!

• CiaLovesAndreas

Lycka till alla ni som försöker bli gravida och ni som är gravida.
    Vet inte om jag riktigt "hör hemma" här.

• Godisråttan

Ingenjörsbruden
    Åhhh så spännande. Jag håller tummarna STENHÅRT

Jag köpte Clearblues digitala ÄL test. Det var mycket bättre än Acos tyckte jag. Den visade stegring igår morse så det blev mycket kärlek hemma hos oss. Idag visade den på ingen stegring. Vi har ju självklart myst varje dag denna vecka för att säkra För visst är det så att innan och under ÄL är det som störst chans?

• MulleNuh

Man bör ha sex varannan dag helst. Spermierna kan "tappa lite styrka" om man sexar varje dag!
    Annars är det störst chans när man har någon dag innan och under äl!

Godisråttan skrev 2008-11-03 07:34:25 följande:
    IngenjörsbrudenÅhhh så spännande. Jag håller tummarna STENHÅRT Jag köpte Clearblues digitala ÄL test. Det var mycket bättre än Acos tyckte jag. Den visade stegring igår morse så det blev mycket kärlek hemma hos oss. Idag visade den på ingen stegring. Vi har ju självklart myst varje dag denna vecka för att säkra För visst är det så att innan och under ÄL är det som störst chans?
  • Godisråttan
    MulleNuh skrev 2008-11-03 08:12:30 följande:
    Man bör ha sex varannan dag helst. Spermierna kan "tappa lite styrka" om man sexar varje dag! Annars är det störst chans när man har någon dag innan och under äl!
    jaha...Oooppps!!!!
  • Ankan80

Men har din man bra kvalitet på sina simmare så är det inget fel i att göra det var dag

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3