• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • MulleNuh

nä precis.. Jag tycker verkligen inte man ska gå till 1000% för att bli gravid. Då kommer det mysiga automatsikt försvinna. Och det är ju inte alls skoj.
    Är ni pilska så kör hårt varje dag om ni känner för det!

Ankan80 skrev 2008-11-03 08:35:59 följande:
    Men har din man bra kvalitet på sina simmare så är det inget fel i att göra det var dag
  • Godisråttan
    Ankan80 skrev 2008-11-03 08:35:59 följande:
    Men har din man bra kvalitet på sina simmare så är det inget fel i att göra det var dag
    Var dag hihi, blev 3ggr/dag vid stegring..
  • Godisråttan
    MulleNuh skrev 2008-11-03 09:24:11 följande:
    nä precis.. Jag tycker verkligen inte man ska gå till 1000% för att bli gravid. Då kommer det mysiga automatsikt försvinna. Och det är ju inte alls skoj.Är ni pilska så kör hårt varje dag om ni känner för det!
    Förstår vad du menar... Men änså länge är det ingen fara på taket.
  • Ninnispinnis

Ooooohhhhh, vad spännande! Jag håller alla tummar och tår för att det går vägen! Allt prat om indianerna har kanske skrämt iväg dem på riktigt...

När ska du testa?

ingenjörsbruden skrev 2008-11-02 17:03:16 följande:
    Ninnispinnis: Du är så go o peppar oss alla!! Jaha.....vill inte inge något men har mina misstankar.....men håll gärna en tumme för oss.....indianerna har inte kommit ännu.....de är 3 dagar sena....o jag mår lite skumt....
  • Ankan80

Oh my God!

Godisråttan skrev 2008-11-03 10:04:08 följande:
    Var dag hihi, blev 3ggr/dag vid stegring..
  • Godisråttan
    passionsblomman skrev 2008-11-03 12:37:11 följande:
    Det var tider det......avlägsna tider...
    Jag som trodde vi var lite tråkiga som inte har 6 typ 10ggr/dag. Har en väninna som brukar ha 6 10ggr/dygn minst på helgerna...Tänk er det!!!!
  • Godisråttan

Går man upp i vikt när man har ÄL pga vätska i kroppen? Hade invägning hos Vv idag och hade endast gått ner 0,8kg...

• Ore

10 ggr/dygn? Kanske om det var snabbisar, men fy vad tråkigt med bara snabbisar...

Endast 0,8 kg??? Tycker jag inte är så litet ändå. Är det på en vecka? Tänk på att de metoder där man rasar flera kilo i veckan så är det mest vätska som man går ner. Att tappa 0,8 kg i fett, som man gör när man är med i vv, är ganska mycket. Tänk dig att 8/10 av ett margarinpaket på ett kilo har försvunnit från din kropp sedan förra gången du vägde dig. Det är bra jobbat!

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3