Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
nä precis.. Jag tycker verkligen inte man ska gå till 1000% för att bli gravid. Då kommer det mysiga automatsikt försvinna. Och det är ju inte alls skoj.
Är ni pilska så kör hårt varje dag om ni känner för det!
bra!
Ooooohhhhh, vad spännande! Jag håller alla tummar och tår för att det går vägen! Allt prat om indianerna har kanske skrämt iväg dem på riktigt...
När ska du testa?
Oh my God!
Det var tider det...
...avlägsna tider...
Går man upp i vikt när man har ÄL pga vätska i kroppen? Hade invägning hos Vv idag och hade endast gått ner 0,8kg...
10 ggr/dygn? Kanske om det var snabbisar, men fy vad tråkigt med bara snabbisar...
Endast 0,8 kg??? Tycker jag inte är så litet ändå. Är det på en vecka? Tänk på att de metoder där man rasar flera kilo i veckan så är det mest vätska som man går ner. Att tappa 0,8 kg i fett, som man gör när man är med i vv, är ganska mycket. Tänk dig att 8/10 av ett margarinpaket på ett kilo har försvunnit från din kropp sedan förra gången du vägde dig. Det är bra jobbat!