Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Hallå där nu! Nu vänder vi det till det positiva här! : Du har alltså gått ner nästan ett helt kilo! Det är väl as-bra!!! *hejjar på dig*
Vätska i kroppen kan man ju få hit och dit av tusen skäl!
By the way, har din väninna varit tillsammans med sin karl i 10 år? För isåfall känns hon som ett unikum. Är hon nykär så... Ja det var som sagt en gång...
Men vad jag förstod så har du kanske inte så mycket övervikt och då är det segare att gå ner! Har man 30 kg övervikt så är det ju lättare för dem i början iaf. Sen blir det segt för dem med.
0,8 är väl jättebra! Mät kroppen i stället eller skaffa en våg som mäter kroppsfettet. Mer inspirerande.
Heja heja!.
Jag "orkar" bara varannan dag. Man skall ju göra annat också i livet
Passionsblomma
Håller med! Jag berättade för min man att de gör det minst 10ggr/dag och han fattar lixom inte att denna kille har orken att komma minst 10ggr..Måste det inte ta slut lixom???
oj här är jag glad om det sker nån gång/vecka.
Shit va ni är aktiva o skriver massor!!
Va gulliga ni är som hållit tumme för oss!! Blir så glad!!!
Hade tänkt testa i morgon....har känt mig lite illamående i helgen o under dagen i dag....men nu verkar indianerna ha kommit......tji fick jag som köpte ett test i förmiddags!! Nåja får väl spara den till nästa gång! Är lite besviken...det hade varit coolt om det hade gått på första försöket då vi alltid har räknat med att det inte ska bli lätt....men samtidigt hade vi nästan räknat med indianer....
Bara att upp igen!!