Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Nja.. Vissa vet ju inte om att de är gravida förrän flera månader in i graviditeten och så länge det inte syns kan ju inte flygbolagen neka någon att åka med.. Så tror det är svårt att tillämpa.. Om det däremot skulle vara skadligt för fostret vet jag inte..
Tack alla goa!! Ja upp i sadeln är det ända rätta!!
Tror att man måste försöka att inte tänka på att det är för att vi vill bli gravida utan för att vi VILL ha sex....kände direkt att det var inte lika roligt när man tänkte...men nu måste vi ha sex för jag har säkert ÄL nu!!
Hade lite ångest igår....av lite blandade orsaker...ingen grav.....bröllopet...av vi ev ska bygga hus nästa år=behöver ha kontantinsats på 150'-300'.....att jag shoppat för mkt denna månaden....så alla har nog sina down-dagar när det mesta känns jobbigt osv.....i vanliga fall är jag nästan alltid glad o positiv o har ytterst sällan ångest!
....jag är faktiskt jäkligt irriterad......på att jag köpte ett grav.test o för att mensen kom precis den dagen.....lite irriterande.....hade känts mindre irriteraden om jag hunnit testa o fått neg.svar istället för att indianerna välde in...nästan bara för att jag köpt testet!!
Lite irriterad även på mig själv för att jag trodde att jag var gravid.......
Så.....nu har jag öst av mig lite!!
Jaha...hur många har ÄL beräknad till helgen?!
Nix, hade ÄL helgen som var (very nice...) så nu inväntar jag BIM runt den 14/11... Under tiden så får vi väl öva litet, finslipa tekniken inför nästa ÄL om det inte tagit sig.
mmm...känner igen mig....
Jag gjorde ju ett test kvällen innan som visade mitt lilla lilla streck. Sa till mannen att det syns inte men eller hur är jag gravid . Han var dock lite skeptisk och tog inte ut segern i förskott som tur var.
Sen kom den ju dagen efter. Snablars!!
Men har ju ändå tänkt lite....
Det måste ju kunna vara så att det tog sig och fastnade, men sen så lossnade det igen. Därav den väldigt sena mensen samt symtomen. Eller?
Föresten Äl måndag-tisdag enligt egna proffesionella uppskattningar
En kompis till mig har precis fått reda på att hon är i v 14! Hon har försökt få barn men har haft mens två gånger precis som hon skulle så hon började inte misstänka något förrens hon började få ömma bröst o den sista mensen nog var liiite blodfattig.
Hon tog tre grav test som alla visade svagt, svagt plus så hon visste knappt vad hon skulle tro ;) Va skönt att ha seglat förbi de där första trötta, ofta illamående veckorna i början där ;)