• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • blivandefrularsed
    Jonna83 skrev 2008-11-04 14:09:37 följande:
    En kompis till mig har precis fått reda på att hon är i v 14! Hon har försökt få barn men har haft mens två gånger precis som hon skulle så hon började inte misstänka något förrens hon började få ömma bröst o den sista mensen nog var liiite blodfattig. Hon tog tre grav test som alla visade svagt, svagt plus så hon visste knappt vad hon skulle tro ;) Va skönt att ha seglat förbi de där första trötta, ofta illamående veckorna i början där ;)
    Oj, det måste vara väldigt ovanligt, men vad häftigt!
  • passionsblomman

Babianer!!!
    Ja man kan då aldrig veta vad som väntar i trådarna när man loggar in!

Så här i novemberdimman kände vissa av oss som hänger i Tantvarnain" tråden, att vi behövde piggas upp lite....
    ...om någon av er behöver lite extra inspiration (helt oskyldigt och BARA som ögongodis) så är ni välkomna att vila ögonen lite i mitt galleri.
    Bortse helt från blombilderna!

• pluttefisa

Jonna83, jag blir nästan avundsjuk^pa din kompis som har sluppit de där 14 v av oro!

Jag har upptäckt ett av de mindre roliga symptomen: finnar! Jag som aldrig har finnar ser nu ut som en planet i pannan! Urrrrk!!!

• blivandefrularsed

Nu verkar det som att indianerna kom här så imorn ska jag köra igång med ÄL-monitorn. Senaste cykeln var alltså då på 50 dagar (lite bättre än förra på 74 dagar )

• Hvidbrud

Åååhh!!!! Jag Dööööööör!!! *fladdrar med ögonfransarna och ska hem och byta trosor*

passionsblomman skrev 2008-11-05 16:22:47 följande:
    Babianer!!!Ja man kan då aldrig veta vad som väntar i trådarna när man loggar in! Så här i novemberdimman kände vissa av oss som hänger i Tantvarnain" tråden, att vi behövde piggas upp lite.......om någon av er behöver lite extra inspiration (helt oskyldigt och BARA som ögongodis) så är ni välkomna att vila ögonen lite i mitt galleri. Bortse helt från blombilderna!
  • passionsblomman
    Hvidbrud skrev 2008-11-05 16:46:55 följande:
    Åååhh!!!! Jag Dööööööör!!! *fladdrar med ögonfransarna och ska hem och byta trosor*
  • Tutik och Prasart

Om man vill skaffa barn och när det gäller sex. Läste någon stans om hur många gånger man ska ha se och så men vart jag läste det kommer jag inte ihåg just nu.
    Men jag har läst någon stans att man ska ha sex ungefär varannan dag och att spärmerna över lever i 5 dagar ca.

Hoppas det går bra för er med bröllop och barnagörande och allt. =)

• Ninnispinnis

Mmmmm, det blev man ju lite midre DEPPig av...

passionsblomman skrev 2008-11-05 16:22:47 följande:
    Babianer!!!Ja man kan då aldrig veta vad som väntar i trådarna när man loggar in! Så här i novemberdimman kände vissa av oss som hänger i Tantvarnain" tråden, att vi behövde piggas upp lite.......om någon av er behöver lite extra inspiration (helt oskyldigt och BARA som ögongodis) så är ni välkomna att vila ögonen lite i mitt galleri. Bortse helt från blombilderna!
  • Ninnispinnis

Passionsblomman, hur har det förresten gått med barnmorskan? Har du fått tag på henne?

Jag har faktiskt ont i tjejmagen nu (kan inte riktigt vänja mig vid att använda det uttrycket...), det värker och molar på båda sidor. Är det någon som känner så vid ÄL, eller kan det vara nåt annat?

• passionsblomman

Å, *ser skamsen ut* jag har inte ringt mera, för jag blev sjuk och har haft ont i halsen och sovit till halv ett på dagarna i fyra dar... hon har tel tid till 12.
    jag ska kontakta henne imorgon om det inte blir helt hysteriskt på jobbet utan jag kan gå ifrån en liten stund.

Under tiden sitter jag med näsan i mitt galleri och håller modet uppe

(jag har rejält ont vid ÄL ibland)

Ninnispinnis skrev 2008-11-05 21:39:02 följande:
    Passionsblomman, hur har det förresten gått med barnmorskan? Har du fått tag på henne?Jag har faktiskt ont i tjejmagen nu (kan inte riktigt vänja mig vid att använda det uttrycket...), det värker och molar på båda sidor. Är det någon som känner så vid ÄL, eller kan det vara nåt annat?
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3