Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
har du en man i köket i bara ett förkläde!!!
Då är det inte ett dugg synd om dig!
*sneglar ensamt mot mitt galleri*
Haha, nu är det ju inte så bra att han ENDAST har ett förkläde på sig Det hade kunnat bli farligt när man steker kött... Men ändå, snygg är han i alla fall!
Jag har varit lite nere i veckan och han har varit borta. Idag har han varit och handlat och bland annat köpt en fågelbok till mig med en personlig hälsning i, så att jag kan se vilka fågelarter vi har vid vårt fågelbord... Dessutom har han planerat att vi ska på utflykt hela dagen imorgon, och handlat till matsäck med varm choklad, goda mackor med mera. Snacka om att han vet hur han ska pigga upp mig! Min fina man...
Ta och knyt fast den där killen med förklädesbanden i spisen, så att ingen kommer och rövar bort honom!
Jag tycker förövrig att bara ett förkläde är vore alldeles lagom...
*går ock kokar egen varm choklad, utan utflykt och man, men med en gó son som sällskap*
Det där med fågelbok och fågelbordet är förresten hur kul som helst! Vi har också det härhemma och det är fler fåglar än man tror att få syn på!
Hi hi hi! Vad harliga historier, står här med ett fånigt leende! Min man kom ner med lunch till mig som jag hade glömt igår. När jag kom hem hade han städat hela lägenheten och var så himla gullig! Det var tydligen en mycket bra dag att vara hustru igår!
Har en sjön känsla i tjejmagen idag...
Suck testade i helgen negativt, vet det är för tidigt att testa men jag tror att om man är gravid så visar det plus tidigt..Får testa för säkerhetsskull om jag inte får min mens om en vecka(runt 17e) men känns som den är på g...Blir så trött påd etta väntande och känslan att tro att man kanske inte alls kan bli gravid...Vet att vi bara har försökt ett kort tag men ändå. Något positivt i det hela är väl attd en som väntar på något gott... man vill ha barn desto mer!
ÄL denna veckan så här jobbas det för fullt!
Håller tummarna ändå för dig Godisråttan!!
Ore
Tack för statistiken Nu känner jag lite mer hopp!