Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Ja, som sagt. En orealistisk bild av verkligheten, tycker jag. Visst förstår jag att det händer. Men innan jag började läsa in mig på ämnet (nyligen) så trodde jag verkligen att det var betydligt lättare att bli gravid än det faktiskt är, för de allra flesta!
Hehe jo nog vet jag att det är livslångt engagemang med ett barn och det är nog det som skämmer mig mest. Att ha barn 0-10 år känns helt okej men tonåring? Hur ska jag kunna hantera en tonåring? jag kommer nog vela fram och tillbaka tills den dagen jag står med ett plus på stickan.
Ja, en sån hälig mamma grupp!
Då har vi två chanser! November och decembers ÄL!
Om vi inte har turen med oss denna gången... Känner mig lite svullen och varm... Men tålamod tålamod!
Hade varit en trevlig julklapp att dela ut
Skulle ni berätta för folk? Och vilka isåfall? Jag skulle nog inte kunna hålla mig...Men egentligen är det ju bäst att hålla sig de 4 första månaderna...