Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Någon som känner någon som först har kissat negativt och sedan efter någon vecka plussat?(vill ju så gärna ha hoppet kvar)
Ja, det finns en hel drös av sådana exempel på familjeliv, så visst finns det hopp!
Tack för ditt svar, Ingenjören! Jag hoppas verkligen att det går vägen för er! Ha en riktigt trevlig ölkväll med tjejerna
Eftersom jag har haft två långa cykler nu så hinner jag nog bara med en ÄL innan jul och tänk om det kunde ta sig..men jag hoppas inte för mycket. Är ni på dag 9 så det dröjer nog ett tag till ÄL..
Om jag blir gravid måste jag berätta för chefen med en gång (pga av det vi jobbar med) och sen vet mina närmsta vänner om att vi försöker så dom kan jag nog inte hålla det hemligt för. Sen skulle vi nog vara bra sugna på att berätta för våra familjer tidigt, men vi får se...
Av någon anledning så testade jag mig igår. Det har ju hänt att man fått mens trots att man är gravid.
Och så fick jag det där hårfina strecket igen över minuset som jag även fick förra gången. Fattar inget. Jag tror att den kanske ger utslag på ÄL men det hade jag ju inte vid förra testet. Fattar inget.
Jag har ju inga symtom och så, så jag tror inte jag är gravid. Men knasigt är det.
Köpte ett CB digital och där visade det givetvis inte gravid.....
Då blir det fest ikväll!
Cb digital, är det ett test där det står "gravid" eller "ej gravid" eller vad är speciellt med det?