• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • Ankan80

Ja, så slipper man övertolka testen.

• Godisråttan
    Ankan80 skrev 2008-11-15 12:30:24 följande:
    Köpte ett CB digital och där visade det givetvis inte gravid..... Då blir det fest ikväll!
    Usch känns så definitivt om det står ej gravid...
  • blivandefrularsed

Ja, det blir verkligen svart på vitt. Men så slipper man ju få tveksamma svar. Och tänk den dagen det står "GRAVID!!!!"

• Godisråttan

Haft en trevlig helg tjejjer?
    Jag har blivit beroende av FL..Katastrof!!!!

• Ankan80

Ja, precis.
    Eftersom jag fått test 2 ggr nu med spökstreck så känns det mycket bättre att få det bekräftat med digitalaren.

blivandefrularsed skrev 2008-11-16 20:45:11 följande:
    Ja, det blir verkligen svart på vitt. Men så slipper man ju få tveksamma svar. Och tänk den dagen det står "GRAVID!!!!"
  • Ankan80

Hehe, det är väldigt lätt hänt när man väntar på BIM. Jag lovar att det går över sen

Godisråttan skrev 2008-11-17 07:49:29 följande:
    Haft en trevlig helg tjejjer?Jag har blivit beroende av FL..Katastrof!!!!
  • lanovia 08

hehe, ajdå. Jag vågar inte ens gå in på FL, livrädd för att fastna o bli mer fanatisk än jag redan är.

Just nu går jag och "väntar" på mens. Skall komma någon gång mellan idag och torsdag. Har inget som talar varken för eller emot. Bara jäkligt ömma bröst men det har jag ju haft några gånger nu, tycker bara det är värre denna månaden....

Godisråttan skrev 2008-11-17 07:49:29 följande:
    Haft en trevlig helg tjejjer?Jag har blivit beroende av FL..Katastrof!!!!
  • Godisråttan

lanovia 08 skrev 2008-11-17 08:43:10 följande:

hehe, ajdå. Jag vågar inte ens gå in på FL, livrädd för att fastna o bli mer fanatisk än jag redan är.Just nu går jag och "väntar" på mens. Skall komma någon gång mellan idag och torsdag. Har inget som talar varken för eller emot. Bara jäkligt ömma bröst men det har jag ju haft några gånger nu, tycker bara det är värre denna månaden....
    Precis så har jag också!!!Har ju tagit test i fredags och det var ju negativt men man vill ju hoppas lite fortfarande...Har du testat?
  • lanovia 08

Nej, ser ingen anledning att testa ännu på några dar. Kommer nog göra det tidigast på fredag.

• Godisråttan

lanovia 08 skrev 2008-11-17 09:40:30 följande:

Nej, ser ingen anledning att testa ännu på några dar. Kommer nog göra det tidigast på fredag.
    Oj att du kan hålla dig?????Jag har redan testat 3ggr!!!!!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3