Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Hihihi, ja efter alla de berättelserna + en fran en annan kompis har jag bestämt mig för att lyssna pa doktorns rad att jag inte behöver dem. Jag tror ju faktiskt inte att hon skulle ha nagon anledning att säga det om det inte var sant (expert pa vaccinationer pa tropiska institutet).
Soosse, vi hade redan bokat smekmanaden innan vi fick reda pa att jag var gravid. Trodde ju inte det skulle funka pa första försöket efter p-pillerna... sa vi (jag) VILL sa gärna aka pa smekmanad trots allt och nu har vi ända bestâmt oss för att utesluta Laos som har Malaria sa det funkar nog. Haller er uppdaterade.
Blivande Fru L - Wow! Bröllop och eventuell bebisbörjan samma dag- maste bara bli en super dag!!
Eller.. Den hade brytit sig in i ett rum och hon kom in, såg inte apan och stängde dörren och apan hamnade mellan henne och den stängda dörren :P
OT: Är det inte babianer som har så roliga gumpar...
VAr hos läkaren idag. Hon hade gjort i ordning en graviditetspärm till mig med broshyrer och dvd osv osv... Men den blev lagd till sidan till om några månader... Allt såg fint ut och hon trode att jag skulle förvänta ÄL nästa vecka! Jihu! Oj vad vi ska mysa!
Blivande Fru L: Va häftigt att ni prickat in ÄL på bröllopsdagen! Klart ni ska ha lite rajtan-tajtan. Tyckte att det var härligt att sitta och snacka om festen och dricka lite champagne och äta cholkad. Fick hjälp att ta av klänningen, sen bar det av där ifrån. Lite specielt första gången som gift! Hur trött man än var.
Pluttfisa: Vad härligt att ni blev gravida på första försöket! Njut nu av Thailand, det är ett härligt ställe. Något för alla, även om allt inte är för alla...
Vi skulle till Rom i slutt av November, men dumma Sterling gick i konkurs... Fick pengarna tillbaks, så nu ska vi hitta nåt annat.
Har någon tips på nått trevligt spa eller hotell något vakert ställe i Skåne/österlen eller nån annanstans? Vi vill ju bara vara tillsammans...
Är det många som har mellanblödningar? Jag hade det när jag åt minipiller men trodde inte man hade det när man har regelbunden mens? Ska testa BIM i mitten av nov, detta känns INTE bra!
När jag åt minipiller blödde jag väldig orehelbundet. 2vekor ibland med 2 mån uppehåll, sen kunde mensen komma igen ett par dagar senare, men bara några droppar. När jag slutade ta dem blev rag regelbunden som en klocka (hatar hormoner!)
Innan du tog minipiller, hade du mellanblösningar då också?
Vi har fått presentkort på Torekov Spa och hotell. Verkar också trevligt. Inte varit där dock.
Håller tummarna för dig!!!