Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Precis, annars förstår jag helt klart din poäng i det hela.
Urk...malariamedicin låter inget roligt alls!!!! Kokosnötter=avhuggna huvuden....kan inte varit kul!
Ett litet tips till er som ska vaccinera er....gå till sjukhuset om det finns vaccineringsmottagning där.....de har inget vinstintresse o därför prackar de inte på dig en massa vaccineringar som är onödiga.....trodde vi skulle behöva vaccin för 1500 vars men det blev 1100 totalt inkl myggnät för oss båda!
Åh, vad härligt! Njuuuut och ha en underbar dag
Blivande fru L skrev 2008-11-04 18:56:19 följande:
Har lite andra roliga berättelser om lariam.. En bekants vän fick begär efter att tugga på krukväxter och såg blå gubbar... Haha..
Sen hade min syster de tabletterna, och de är ju VÄLDIGT starka och man tar en i veckan... En dag hade hon inbrott i badrummet och där satt en babian och knapprade tabletterna som godis - HELA burken.. Gissa om den apan måste haft en rolig kväll sen
Hahahaha! Jag tyckte också det lät lite märkligt första gången jag hörde det. Fånigt uttryck egentligen, men det är ju ett bra uttryck för den magen det gäller
jag tycker tjejmagen är ett superbra ord faktiskt. Det är ju bara tjejer som har ont just i den delen av magen under mens/graviditet/ägglossning!