Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
MulleNuh, ja jag menade 12 veckan, inte 3 manaden, tänkte bara att risken för MF brukar ju vara mindre efter 12 v sa ville veta fran nâr jag ska bôrja räkna - vi ska ju nâmligen aka till Thailand och Vietnam mellan vecka 11-16 och är lite orolig för det.
Fru Ljungberg, jag förstod nog inte att du hade fatt mensen när du gjort testet, det ändrar ju situationen lite. Fast om det bara var en blödning och inte mer sa behöver det ju inte betyda MF. Jobbigt att vänta pa tid hos KK sant här vill man ju veta direkt.
Pluttefisa: Grattis! Jag testade - imorse igen . Fortfarande ingen mens...
FruLjungberg: Det är ju hemskt att man måste vänta jättelänge på tid hos KK, speciellt i en sån jobbig situation!
Nu kom den...
Trist, Lali2008...
Men det är bara att ta nya tag...
Och grattis till pluttefisa, ifall jag inte sagt det tidigare!!!
Hoppas att få plus om några veckor jag med.
Trist Lali2008, förstar att det maste vara tufft att börja om igen - men som Ore säger, det är bara att ta nya tag.
Tack Ore! Jag väntar pa första gyn besöket om 2 veckor. Försöker att inte tänka sa mycket pa det innan dess, men det är omöjligt...
Japp, nya friska försök. Detta vara bara det 3:e så ännu så länge ingen panik.
Hoppsan, 666 inlägg här, det talet måste ändras på -det är trots allt halloween.
OTjag har lagt in bilder i mitt galleri -titta gärna!
Vad fina ni var, Tit!
Har nog inte heller grattat Pluttefisa, så grattis!
Ännu en månad som visade sig vara fruktlös....
...jag måste nog kontakta min barnmorska, men det har tagit emot lite, för då känns detsom att det har blivit ett "problem på riktigt" om någon förstår hur jag menar? Och att det liksom ska låsa sig för mig totalt då. Fånigt! Det är väl bara att ringa! Fast idag är det fredag, och då har hon nog inte telefontid.
Eller så har hon det!
Jag förstår att det tar emot, men ju snabbare ni kontaktar henne desto snabbare får ni ju hjälp. Jag hoppas att det ordnar sig för er! *skickar lite energi och pepp*