Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Kissade på ÄL stickorna imorse och de visade som vanligt ett mörkt och ett lite ljusare, dvs testa igen imorgon. Hrmmppff! Fast iofs stämmer det nog. Så det braiga med det hela är nog att jag har ÄL i helgen Ska testa varje morgon nu...Äter mitt val kvinna och omega 3, något mer man ska tänka på? Vad är folsyra bra för?
Ni som har sådana äl-stickor.. Jag rekomenderar digitaltest ist! Då är det aldrig ens en fundering på om man har eller inte har äl! Den visar helt tydligt.
Tex clear blue Digital. Finns på apoteket. Dock ganska dyra. Tror det kostar ca 250:- för 7 st stickor. En sticka sätter man in i en liten maskin. Superbra. Jag hade dom varje gång jag blev gravid.
Folsyra är bra för utveckling av barnets nersystem. Främst för att förhindra ryggmärgsbråck för barnet. DET är inte bra. Hände min kusin och hon fick föda ut det .
Så jag käkar också mitt val kvinna.
Jo visst blöder ju fortfarande som en sparsam mens. blöde en del udner min förra graviditet. men ahr ju fått så månnga missfall så man vet ju inte. får väl vänta en vecka å ta ett test å är det starkare s¨är man kanske gravid.
Usch då, har du fått många missfall? stackrs stackars dig. Får man fråga hur många. Igen, trots att man vet hur vanligt det är så "tror" man ju att just jag skall slippa...
Skulle du förresten inte till läkaren? Stort lycka till härifrån, du skall se att det ordnar sig! Hur gammalt är ditt barn? kram!