Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Har sån jäkla skum mensvärk...igår precis efter avslutad löprunda så fick jag sjukt stark mensvärk.....jäkla jobbigt...brukar alltid bli mildare när jag rör på mig.....
dock har inga "rödskinn" visat sig.....ska eg inte komma förrän nästa helg....men den är säkert bara ute i god tid! Nåja!
Trevlig helg!
Fortfarande ingen mens här... yes. får se vågar inte testa än. utan väntar en vecka om jag kan hålla mig..
Hur räknar man ut sin menastrationscykel? Är det dagrna mellan mensen?
Det är ju det värsta, att det är så långa intervaller och man kan inte göra nåt för att skynda på det.
Min kropp har helt klart hormonrus av något slag. Brösten är som tunga ballonger. Till och med min man kommenterade dem i morse. Jag är trött, frusen, varm och känner nåt i den delen av magen. Just nyss gav jag upp min tålmodighet och cyklade runt i närbutikerna för att leta test. Jag tror att det inte är meningen än för de var slut överallt! Eftersom jag nyss tagit ut spiralen så känner jag inte riktigt min kropp. Kanske är detta bara min nya pms, men det känns inte så. Min man kallar mig skengravid...
Det riktigt jobbiga är att om man inte är regelbunden och dessutom har jättelång genomsnittscykel, så har man ju inte 12 chanser /år ens en gång, utan kanske bara 9 elleer 8.
Då HATAR man dem som undrar om detinte är dags att man "skaffar" ett syskon till sonen. *blir ett monster*
Jobbar man dessutom omlott med nätter och sena kvällar/ riktigt tidiga mornar krångalar det ju till det ytterligare...
Spontaniteten i ens samliv flödar
Ja, usch ja, det förstår jag. Själv har jag ingen aning om hur min menstrationscykel är. Med hormonspiralen hade jag knappt nån blödning alls så jag behövde inte hålla reda på det.
Tittade på nätet idag om g-test och ÄL stickor. Är lite snål. Det blir ju billigare om man köper många, men samtidigt vet jag ju inte hur många jag behöver... Är det stor prisskillnad i vanlig affär?
Ankan; hur går det för dig? har du testat?
Min sambo påpekade med mina bröst. har normalt en stor d kupa men nui va dom rejält stora.. så får se om det e nått denna gången.