Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Detta kanske är en tråd för mig... I slutet av sep slutade jag med preventivmedel. Efter 10 år med hormoner hade jag ingen aning om hur det skulle gå, men 3 veckor efter att jag annars skulle satt in nästa p-ring fick jag mens (i måndags). Blödningen har slutat, och eftersom min mens verkar vara precis som jag minns från innan jag började med p-piller (4-5 dagars blödning, cirka dagar mellan varje blödningsperiod) så antar jag att ägglossningen kommer någonstans mitt i där?
Får försöka pricka den bättre nästa gång, vi lyckades med att han var på kurs i tre dagar och kom hem strax efter att jag åkt bort äver helgen. Och mitt där fick jag nog ägglossning (om jag räknar rätt...)
Ja, Ore, du har nog hamnat rätt
Kolla in här: se.babycenter.com/tools/ovu/ så kan du räkna ut din ÄL. Den brukar komma 10-14 dagar innan mens, men det varierar ju och beror på din cykel.
Blivandefrularsed: Min Äl har aldrig varit reglebunden som denna gången kom den tre dagar efter mensen tog slut. förra månaden exakt när den ska komma osv... den hoppar..
precis. en gång körde jag med ÄL stickor men de visade full stegring hela måanden.-. visade sig jag redan va gravid trotts mens.. men det blev MF i vecka 8
Är på BIM +4 nu...kanske mer kanske mindre....
Dag 35 iaf...
Välkommen Ore, det är bara att babbla på !
Ankan80: Okej jag ahr skit svårt att hålla mig brukar testa innan min mens ens är sen..
Hehe...jag har testat 4 ggr innan så jag vet..
hehe okej...