• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • lanovia 08

Ankan80 glömde skriva förut att vad tråkigt att inte blev något. Men som sagt det är bara att ta nya tag. Någon gång klaffar det.

• lanovia 08

Ja vi verkar väldigt synkade här.

MulleNuh skrev 2008-10-28 11:50:18 följande:
    alla här verkar ha samma mensdagar typ!
  • lanovia 08

Fru Ljungberg låt oss hoppas på inte ett nytt MF ialla fall.

• Ankan80

Tack tack

lanovia 08 skrev 2008-10-28 15:15:53 följande:

Ankan80 glömde skriva förut att vad tråkigt att inte blev något. Men som sagt det är bara att ta nya tag. Någon gång klaffar det.
  • Godisråttan
    FruLjungberg skrev 2008-10-28 14:49:29 följande:
    Oj tog nyss ett apoliva test mensen kom giår. dock sparsam & annorlunda. hade bara mens värk ett litet tag å inget alls ida. Tog ett test visade postivt? Nytt missfall eller graviditet? vad tror ni. ska beställa tid hos kk imorgon
    Vad skumt!!Kanske bara är en blödning, finns ju de som har mens hela graviditeten har jag hört...Håller tummarna!
  • blivandefrularsed

Tit: Ja, min mens har ännu inte kommit och min senaste cykel var på 74 dagar....

• blivandefrularsed

...vilket innebär att om det är samma den här gången så har jag 32 dagar kvar till mens och ska jag då räkna med att ÄL borde vara 10-14 dagar innan dess??!!?????

Jobbigt det här, är jättenere den här veckan...vill ju så gärna plussa!!

• Tit

Pluttfisa: grattis, de säger ju att svagt streck är ett riktigt streck, så- grattis!

fru Ljungberg; var ditt test positivt? Då ska det nog vara bra. Jag känner många som har blött enhel del under graviditeten.

Ankan; jag förstår om du känner dig nere, Det gör jag så lätt också, man vill ju verkligen att det skall funka med en gång trots allt bättre vetande!

Blivande fru L; välkommen till tråden (tillåter jag mig att säga som bara varit här nån vecka) Det är ju inte lite praktiskt med en barmorska i närheten men jag ska försöka att inte bombardera dig med frågor.

• ingenjörsbruden

Pluttefisa: Grattis till plusset o välkommen hit

Blivande fru L: Välkommen hit! din expertis kommer säkert att utnyttjas här!

Fru Ljungberg: Grattis! Har hört att det kan förekomma blödningar under graviditeten....Så ta det lite lugnt o ta ett nytt test senare i veckan för att vara riktigt säker!

Blivandefrualsered: ja det är jobbigt när plusset uteblir...försök att fokusera på tillverkningen o träning o bra kost så att du inte tänkter för mkt på plusset....

Tit: Hur går det för dig?!

• Tit

Ojdå, Nu har vi både "blivandefrularsed" och "blivandefruL" ! Den första av er är ju förstås inte längre blivande!

Själv vet jag inte hur lång min cyklus är än. Jag trodde ju att jag var gravid, mina bröst växte och värkte. Kände mig allmänt ovanlig. I söndags tänkte jag att det var pms eftersom jag var görsur och kroppen "höll på att explodera" På måndagmorgon trodde jag indianerna skulle anlända för jag var sådär lättad när jag vaknade och brösten mer normala. Det enda som uteblir är störtfloden... Jag fattar ingenting. Väntar några dagar till och får väl testa annars sen. Tycker det är så dyrt att göra det ofta, har just köpt två test för 95kr. Tittade på ÄLtest idag -fem för 175! Det är alltså MYCKET billigare på nätet.
    Detta var kanske inte mitt mest välformulerade inlägg, men klockan är mkt. Sov gott!

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3