• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2008-10-28 09:36:07 följande:
    Nä, nu verkar det vara tanten trots allt.Då skall jag också börja träna mer ....haha
    Träning är ju roligt iofs!!

Håller tummen ett tag till ändå!!!
  • Godisråttan

Ankan80
    Typiskt!!!Jäkla tanten!
    Hörrni om vi blir gravida denna månad kommer vi föda i juli!!!Usch höggravid under sommaren..Iofs är det gulligt med juli kalas!

• Ankan80

ja, det är för dj-t

Ja, det är väl inte det ultimata. Men va fasen. Bättre det än inget alls. Verkar ju inte som om man har lyxen att välja.

• lanovia 08

Nej man får väl inte välja. Och som sagt hellre höggravid under sommaren än inte alls.
    Skulle det inte klaffa den här månaden är det dock ingen katastrof. Vi vill ju med makens familj och segla i Grekland i juli och det blir ju svårt om jag är höggravid/skall föda samma månad. Men får jag välja mellan segling och gravid är valet hur lätt som helst....
    ÄL närmar sig, tror det är dags till helgen så vi får la se om det är bättre lycka denna gång.

• Ankan80

Håller tummarna för alla!!

Själv tycker jag allt helt plötsligt blev så tråkigt. Igår var jag så säker och så blir det ändå inget.
    Suck suck....skall inte läsa mer på familjeliv nu iaf... det är ett som är säkert.....

är ju hur långt som helst till ÄL nu!...

• FruLjungberg

tant röd här med dock ingen mensvärk:D

• chamor
    Ankan80 skrev 2008-10-28 11:41:17 följande:
    Håller tummarna för alla!!Själv tycker jag allt helt plötsligt blev så tråkigt. Igår var jag så säker och så blir det ändå inget.Suck suck....skall inte läsa mer på familjeliv nu iaf... det är ett som är säkert.....är ju hur långt som helst till ÄL nu!...
    Ni får väl öva istället
  • MulleNuh

alla här verkar ha samma mensdagar typ!

• FruLjungberg

haha joo. ,in syrra är här ida hon har emd mens.. haha

• Ankan80

Hehe..ja, det är rätt coolt faktiskt....

NU TAR VI NYA TAG!

Boksavligt talat....hihi

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3