• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • blivandefrularsed

Hur tidigt börjar blir dom större?? Gött om det kunde vara ett gravtecken tidigt!

Testade negativt idag....så himla depp....inte för att jag trodde på plus men man hoppas ju ändå lite...kommer väl ha en 74-dagars cykel igen... PUST..

• FruLjungberg

Det är olika för alla. vid varje graviditeet har doms vällt upp.fortfarande ingen mens.. så bara å vänta. inget apotek öppet ida å inga mens känningar heller som jag brukar ha

• Tit

För mig växte de och blev stenhårda efter ca fem dar, men det betyder ju inte att de blir det denna gången. Speciellt eftersom de blev tämligen urmjölkade då också. Har inte några jungfrubröst längre...
    Själv börjar jag bli deppig, det är nog bara våldsam pms... Fy vad tråkigt!

Blivandefrulrased: 74dar? Jag lider med dig!

fruLjungberg: Lycka till imorgon, för du testar väl då?

• FruLjungberg

tror jag ska testa mig imorgon om vi ska in till stan & handla, får väl se..

har typ e kupa nu för bhrna e för små..

• lanovia 08

Ankan80, hur går det något plus eller mens ännu?

Själv har jag nästan (OBS bara nästan) börjat sakna mina ppiller. Fy vilken humör jag varit på den sista veckan, känns som jag burit runt på en tickande bomb som bara väntat på explodera. Sån blir jag när jag har mens och knaprar piller. Men vill man ha barn får väl lida pin.

• Ankan80

Nej, skall testa idag.
    Dock nästan säker på att jag är gravid
    Hoppas på det bästa

• MulleNuh

Åhhh va spännande!!! När ska du testa?

Ankan80 skrev 2008-10-27 08:03:55 följande:
    Nej, skall testa idag. Dock nästan säker på att jag är gravid Hoppas på det bästa
  • Ankan80

Blir nog i morgon bitti. Skall köpa ett CB i stället. Känns bäst!

• MulleNuh

Clear blue. Ett gravtest.

Tit skrev 2008-10-27 12:22:43 följande:
    Vad är CB? Lycka till!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3